معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی مقدمه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش بامداد سه‌شنبه المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم دهه اول ماه محرم در مجتمع سید الشهدای بیروت، گفت: زلزله طوفان الاقصی علت و مقدمه‌ای برای نابودی دشمن خواهد بود و این فداکاری‌ها و رشادت‌ها معادله را تغییر خواهد داد.

وی با بیان اینکه صبرها، فداکاری‌ها و مقاومتی که امروز در حال انجام است، نقطه اوج عمل برای دستیابی به حقیقت و انسانیت است، افزود: طوفان الاقصی مقدمه و فداکاری‌ها مقدمه‌ای برای حق و عدالت است و (رژیم) اسرائیل باقی نخواهد ماند و بی عدالتی از بین خواهد رفت.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اضافه کرد: هر کس از رژیم اشغالگر حمایت کند ظالم است، چه حمایت زبانی یا تائید و یا حتی با سکوت که به معنای حمایت است. اگر از مقاومت حمایت می‌کنید، در مسیر عدالت هستید و وقتی قدرت‌های بزرگ از (رژیم) اسرائیل حمایت می‌کنند، در واقع از ظلم و ظالم حمایت می‌کنند.

وی افزود: مجاهدانی که برای حمایت از غزه و آزادی سرزمین می‌جنگند، بهترین مردم روی زمین هستند، زیرا جان خود را قربانی عدالت می‌کنند.فرقه گرایی منفور است و تفکر فرقه گرایانه مطرود است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربر‌ها و خودرو‌های زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است. آنها همچنین با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با توان دفاعی مقاومت اسلامی لبنان گفته‌اند که پهپاد‌های حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند، زیرا هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۳
طوفان اصلی هنوز مومده یعنی طوفان حزب الله
آخرین اخبار