سخنگوی مرکز مبادله گفت: هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.

اضعر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مجموع ۱۵ حراج برگزار شده سکه طلا مرکز مبادله ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۵۸ هزار و ۸۲۸ قطعه، نیم سکه ۴۳ هزار و ۱۹۲ قطعه و تمام سکه ۷۶ هزار و ۶۶۹ قطعه است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: پانزدهمین حراج سکه طلا روز گذشته دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۲ هزار و ۱۵۰ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۰۷۷ قطعه با میانگین قیمت ۳۸ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

او در خصوص زمانبندی تحویل سکه پانزدهمین حراج مرکز مبادله اظهار کرد: زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از ۳۰ تیرماه آغاز و تا ۶ مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود. اشخاصی که طی بازه زمانی ۷ تا ۱۴ مرداد ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می‌شود. این هزینه شامل روز‌های تعطیل نیز خواهد بود.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

 
برچسب ها: مرکز مبادله ، سکه طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار