نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه شهرکرد در برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ تا فردا ۲۰ تیر ماه در سایت سازمان ملی سنجش قابل دسترس است.

آقای باقریان با اشاره به اینکه به داوطلبان توصیه می‌شود که زودتر کارت خود را دریافت کنند، اظهار داشت: برخی از نواقص کارت توسط خود داوطلب قابل رفع کردن است که داوطلب می‌تواند با ورود به کارپوشه آزمون سراسری خود در سایت سازمان ملی سنجش، اطلاعاتی که مغایرت دارد را ویرایش کند.

وی افزود: اطلاعات شناسنامه‌ای قابل ویرایش نیست، زیرا سازمان ملی سنجش این اطلاعات را از سازمان ثبت احوال دریافت کرده است. اگر اطلاعات سال اخذ دیپلم، معدل و شبیه آن مغایرت وجود داشته باشد، نیاز است که فرد آن را در سامانه جامع آزمون سراسری آن را اصلاح کند.


بیشتر بخوانید


باقریان اضافه کرد: اگر کد دانش آموزی و محل اخذ دیپلم مغایرتی مشاهده شد نیاز است که داوطلب به آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه و آن را رفع کند. همچنین در صورت مشاهده مغایرت در بند جنسیت و معلولیت قطعا داوطلب باید به باجه رفع نقص مراجعه کند. در صورت نداشتن عکس، داوطلب باید با به همراه داشتن یک قطعه عکس به باجه رفع نقص مراجعه کند. در صورت مغایرت در سهمیه نیز باید به توضیحات ویرایش این بخش در اطلاعیه سازمان ملی سنجش مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لر بختیاری
۱۳:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۳
امیدواریم برای مناطق و استان های محروم در کنکور سراسری سهمیه ویژه در رشته های پزشکی و پرستاری و بهداشت حرفه ای و اتاق عمل و بیهوشی و ..... در نظر بگیرند چرا که برای اشتغال در این مناطق سازگارتر و ماندگارترند تا افراد غیربومی
آخرین اخبار