سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: شهر آلونی با بیش از هزار و ۳۰۰ خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها متصل می‌شود.

بهنام امانی اظهار داشت: یکی از طرح هایی که در دولت سیزدهم کلید خورد فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها جهت اتصال خانوار‌های شهری به اینترنت فوق سرعت است.

وی افزود: شهر آلونی به عنوان دومین شهر در استان با بیش از هزار و ۳۰۰ خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها متصل می‌شود.

امانی اضافه کرد: عملیات بتن ریزی و آسفالت ۹ کیلومتر مسیر فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های شهر آلونی به اتمام رسیده و طی روز‌های آتی بعد از تست کلیه مسیر‌های فیبر نوری در شهر، بستر فیبر نوری آماده اتصال می‌شود.

وی گفت: برای اتصال شهرآلونی به بستر فیبر نوری ۹ کیلومتر حفاری، بیش از ۶ کیلومتر شوت فیبر، بیش از ۹ کیلومتر بتن ریزی صورت گرفته و چهار کابینت و بیش از۱۰۰ FAT نصب شده است.


بیشتر بخوانید


امانی در مورد عملیات عمرانی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های شهرکرد بیان داشت: اپراتور مربوطه با چند دستگاه ترنچر عملیات عمرانی را در مرکز استان پیش می‌برد و حدود ۱۵ کیلومتر حفاری صورت گرفته و ۶۳ FAT نیز نصب شده است.

وی ادامه داد: قرارداد شهر‌های چلیچه، گوجان، باباحیدر، فارسان و بروجن نیز از سوی شهرداری‌ها با اپراتور مربوطه منعقد شده و در حال پیگیری جهت شروع عملیات عمرانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار