به عشق حسین (ع) برای حمایت نیکوکاران از ایتام و محسنین زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به آمار فرزندان تحت حمایت این نهاد، گفت: در حال حاضر حامیان خیراندیش به صورت مادی و معنوی از بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

علی اخلاقی با تاکید براینکه تعدادی از این حامیان ساکن خارج از کشور هستند که کمک‌های خود را به ایتام و محسنین اهدا می‌کنند، افزود: پویش "به عشق حسین (ع) " فرصتی است تا همگی از صنعت گران و توانمندان تا عموم مردم خیراندیش، به تاسی از سیره این امام والامقام و ائمه اطهار (ع)، دست فرزندان یتیم و نیازمند را گرفته و برای تعالی آینده ایشان قدمی هر چندکوچک برداریم.

وی با تشریح امکان واریز مستقیم کمک‌های اهدایی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین، گفت: خیران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و یا ورود به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند و کمک‌های نقدی را مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.