مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از معرفی ۷۲ واحد صنفی متخلف در حوزه گرانفروشی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازرسی در ۲۰۵ واحد صنفی در حوزه عرضه کالا‌های اساسی توانستند با مداخله به موقع از تخلفات صنفی جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: ۲۸ واحد نانوایی، ۱۵ واحد خواروبار فروشی، هشت واحد عرضه گوشت مرغ، یک واحد قصابی، ۱۵ واحد میوه فروشی و پنج واحد لبنیات در این بازدید‌ها به علت گران فروشی و در برخی موارد عدم درج قیمت و تداخل صنفی شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری به حضور شبانه روزی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازار اشاره کرد و گفت: هشت بازرسی در قابل دو تیم گشت و بازرسی صبح و عصر برای سرکشی از صنوف به بازار اعزام می‌شود که در این میان از ظرفیت تعزیرات و بسیج اصناف نیز استفاده می‌شود.

به گفته این مسئول، در این بازرسی‌ها همچنین ۱۴ عدد قوطی ۵۰۰ گرمی حاوی مواد مصرفی برای قنادی به شکل قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحد‌های صنفی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار