معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: تا پایان تیر ماه همه نقاط حادثه خیز رفع می‌شود.

مهدی رشیدی در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل را‌ها گفت: در استان ۱۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شد که تا کنون ۱۳ نقطه رفع شده و سه نقطه دیگر تا دو هفته دیگر رفع می‌شود.

او گفت :  این گزارش‌ها نشان می‌دهد در سه ماه گذشته تصادفات فوتی ۱۵ درصد و تصادفات جرحی ۱۳ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

بازسازی محور خندقلو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در باره عملیات عمرانی جاده محدوده خندقلو نیز گفت: ۱۲ سانتی متر از ضلع شمالی این محدوده نشست کرده و با ارائه گزارش تخصصی مشاوران مشخص شد، ۴۰ متر زیر این محدوده زیر سازی مناسبی ندارد و باید به عمق و طول ۴۰ متر شمع کوبی انجام شود که اعتبار قابل توجهی نیاز دارد.
به گفته رشیدی در مرحله اول اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد تومان و برای اتمام آن هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اما در عین حال مطالعات تا هفته آینده تمام می‌شود و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

خط کشی ۳۶۰ کیلومتر راه در استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه با اشاره به مناسبت‌های اربعین، ۲۸ صفر که افزایش سفر‌ها را به دنبال دارد، هماهنگی‌های لازم برای روان‌تر شدن تردد‌ها با پلیس انجام شده است.
محمد مشتری همچنین از خط کشی ۳۶۰ کیلومتر راه و ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و مرمت تابلو‌های علائم رانندگی در سه ماه ابتدای امسال خبرداد.
سرهنگ رضایی نسب کارشناس پلیس راه استان هم با ارائه گزارشی از وضعیت راه‌های استان گفت: در ۳ ماه گذشته ۴۵ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد کاهش یافته و بیشتر علت تصادفات در این مدت هم عدم توجه به جلو بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.