استاندار همدان گفت: در روز‌های اخیر شاهد ثبات قیمت‌ها و یا روند کاهشی آنها بوده ایم، گفت: روند ذخایر راهبردی کالا‌های اساسی استان مناسب و روبه به افزایش است.

علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای آرد و نان و کارگروه تنظیم بازار کالای اساسی استان همدان گفت: ثبات قیمت‌ها در استان همدان حاصل تلاش کارگروه‌های مختلف است که همواره بازار کالا‌های اساسی را رصد و کمبود‌ها را برطرف می‌کنند.

او گفت: جهاد کشاورزی استان همدان در راستای جهش تولید تلاش زیادی داشته است و موفق شده ایم که در تولید گوشت مرغ نه تنها افزایش تولید داشته باشیم بلکه در پی صادرات آن باشیم.

استاندار همدان با تاکید بر افزایش روند خرید گندم تضمینی از کشاورزان، گفت: با تلاش مراکز مختلف خرید از جمله تعاون روستایی تاکنون ۱۲ درصد گندم تولید شده خریداری شده است و کار خرید همچنان با قوت ادامه دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ساعت کاری ادارت از ساعت ۶ صبح است، یادآورشد: نانوائی‌ها باید حداقل از ساعت ۵.۳۰ صبح شروع به پخت کنند و نان را تحویل مردم بدهند.

قاسمی فرزاد همچنین با گرامیداشت ایام محرم و یاد شهدای کربلا، گفت: همان گونه سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی فرمودند، ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

او در ادامه با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری به مقام معظم رهبری و مردم این حضور گسترده را تبریک گفت و اعلام کرد: در ۱۵ تیر مردم کشور با حضور ۵۰ درصدی خود دست رد به سینه بد خواهان و دشمنان زده و موجبات ناامیدی آنان را فراهم کردند

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مشارکت در دور اول انتخابات به دلایلی کاهش داشت، اما با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در دور دوم حضور گسترده بود، گفت: به رئیس جمهوری منتخب تبریک گفته و پس از تنفیذ دستور ایشان را مطاع می‌دانیم.

او فضای رقابتی در انتخابات را قابل توجه خواند و گفت: برگزاری انتخابات با استحکام و وفاق مردم همراه بود و در سطح جهانی نیز بازتاب خوبی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.