دروازه بان تیم الرشید یمن در دیدار دوستانه‌ای پس از برخورد با مهاجم الاهلی مصدوم شد و حین انتقال به بیمارستان درگذشت.

یکی از تورنمنت‌های دوستانه در شهر الخوخواه در استان حدیده یمن پس از کشته شدن دروازه بان تیم الرشید در پی برخورد با مهاجم الاهلی در جریان این دیدار که شامگاه سه شنبه برگزار شد، شاهد حادثه‌ای تکان دهنده بود.

منابع آگاه به "ارم نیوز" گفتند که ابراهیم عمر ادریس دروازه بان این تیم در دقیقه ۲۰ این دیدار که دو تیم را در زمین خاکی باشگاه الوفاق در مسابقات قهرمانی شهدای ساحل عرب گرد هم آورد، در زمین مصدوم شد.

 این دروازه بان متعلق به ایالت اریتره پس از برخورد با مهاجم الاهلی به سرعت به نزدیکترین مرکز درمانی در شهر الخوخا منتقل شد و تنها ۱۰ دقیقه پس از خروج از زمین فوت کرد.

داور در میان ناراحتی شدید بازیکنان دو تیم، بلافاصله پس از اطلاع از مرگ این دروازه بان تصمیم به لغو بازی گرفت.

 کلیپی صحنه‌ای از بازی را به نمایش گذاشت که در آن دروازه بان برای تحت فشار گذاشتن مهاجم الاهلی که منتظر رسیدن توپ عرضی به او بود در حاشیه محوطه جریمه از دروازه خارج شد.

دروازه بان پس از اینکه مهاجم متوجه شد موفق شد توپ را مهار کند و سپس دروازه بان برای گرفتن توپ هجوم برد که باعث شد او با خود مهاجم برخورد کند.

 این دروازه بان پس از برخورد با مهاجم الاهلی به سرعت از جایش بلند شد تا توپ را قبل از افتادن روی زمین بگیرد و سر او را گرفت تا به مرکز پزشکی منتقل شود و در آنجا جان باخت، در حالی که منابع دیگر تایید کردند که این دروازه بان قبل از رسیدن به پزشکی، فوت کرده است.

متعاقباً کمیته برگزاری مسابقات با صدور بیانیه‌ای در سوگ درگذشت ابراهیم عمر دروازه بان این مسابقات، از توقف مسابقات برای مدت نامعلومی و همچنین توقف هرگونه فعالیت ورزشی در شهر الخوخا طی سه روز آینده خبر داد.

این دروازه بان، ابراهیم عمر ادریس، یکی از پناهندگان اهل اریتره است و در اردوگاه دنکالیا در شهر الخوخا زندگی می‌کند. تا تیم الرشید او را قرض بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار