بر اساس ارزیابی‌های سال ۱۴۰۲، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

رسول عطایی  رپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای برنامه ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، بر اساس ارزیابی‌های سال ۱۴۰۲، این اداره کل رتبه نخست کشوری را در بخش‌های مدیریت زمین، مدیریت ساخت و عملکرد کمی و کیفی کسب کرده است.

وی اضافه کرد: این استان با ۱۰۰ درصد تحقق در بخش مدیریت زمین، ۸۰.۱۳ درصد تحقق در بخش فعالیت‌های مدیریت ساخت، ۸۲.۹ درصد تحقق در بخش عملکرد کمی و ۸۳.۵۶ درصد تحقق در بخش عملکرد کیفی رتبه نخست کشوری را در بین ۳۵ اداره کل کسب کرده است.

عطایی با بیان اینکه این نتایج از ارزیابی عملکرد اداره‌های کل در ۶۲ شاخص کمی و کیفی کشوری به دست آمده، اظهارکرد: این اداره‌کل همچنین در بخش مدیریت منابع با ۶۴.۹۶ درصد تحقق رتبه دوم را کسب کرده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی در مجموع ارزیابی‌ها رتبه نخست کشوری را در بین ۳۵ اداره کل کسب کرده است، در ادامه گفت: تمرکز بر کار و مدیریت جهادی، بهره‌گیری از توان وتخصص نیرو‌های انسانی، نظارت بر امر حفاظت از اراضی در سطح استان و امکان‌سنجی اراضی و تحویل زمین را می‌توان از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در بخش مدیریت اراضی برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.