یادواره شهیدان انصاری و نورانی، ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان و گرامیداشت شهدای خدمت فردا در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان، یادواره شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند این استان و گرامیداشت شهدای خدمت ساعت ۹ صبح فردا (پنجشنبه ۲۱ تیر ماه) در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی و نکوداشت شهدای کارمند با سخنرانی اسدالله عباسی، استاندار گیلان ساعت ۱۷ فردا در مسجد شهدا موقوفه مرحوم طالب زاده در شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

شهید علی انصاری، استاندار وقت گیلان (نخستین استاندار شهید کشور) و شهید علیرضا نورانی، معاون عمرانی‌اش سحرگاه ۱۵ تیر سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.

اخلاص و مرید ولایت بودن از ویژگی‌های بارز شهدا است

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه گیلان امروز در دیدار با خانواده‌های شهیدان انصاری، نورانی و خیرخواه با بیان اینکه برای شکل گیری انقلاب و ماندگاری آن خون دل‌ها خورده شده است، گفت: انقلاب همه حوادث سخت را با حضور شخصیت‌های برجسته و مخلص توانست پشت سربگذارد و سربلند شود.

برگزاری یادواره شهیدان انصاری و نورانی، فردا در رشت

او با اشاره به ویژگی‌های شهیدان انصاری و نورانی افزود: اخلاص و مرید ولایت بودن از ویژگی‌های بارز این شهدا است و انسان‌هایی که برای رضای خدا خالصانه فعالیت کنند، نامشان همیشه ماندگار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.