استاندار هرمزگان گفت: اختصاص سهمیه جذب۲۵۰ معلم در بشاگرد از دستاورد‌های دولت سیزدهم در هرمزگان است.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای آموزش و پرورش استان با تأکید بر تمهیدات آموزشی ویژه برای معلمان بومی بشاگرد و جزایر خلیج‌فارس، شروع کار آنها در منطقه را زمینه ساز رشد و تحول دانست.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان استان درصورت لزوم با استفاده از اساتید مجرب خارج از استان، برنامه آموزشی خاصی برای معلمان درنظر داشته باشد چراکه تحول و رشد این مناطق در گرو آغاز به کار معلمان بویژه در بشاگرد است.

دوستی تمرکز بر کیفیت بخشی سرفصل‌های درسی هنرستان‌های جوار صنایع استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تأسیس۳۰هنرستان جوار کارخانه و صنایع کار بزرگ دولت در استان است که باهمت مدیران رقم خورده است و اکنون باید با عمق بخشی به آموزش‌ها این مسیر ادامه یابد و لازم است موضوع یکسان‌سازی برخی واحد‌های درسی هنرستان‌ها در مقاطع دانشگاهی از وزارت علوم بطور جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به ضعف استان در میانگین نمرات دانش‌آموزان، ادامه داد: این ضعف جدی باید با هدف‌گذاری سالانه دقیق رفع شود چراکه در سرنوشت و آینده دانش آموزان تأثیر مستقیمی دارد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست گفت: هنرستان‌های تربیت تجار در ۴ شهرستان هرمزگان دایر می‌شود.

 قویدل افزود: این هنرستان‌ها در شهرستان‌های میناب، جاسک، بندرلنگه و بندرعباس تأسیس می‌شود.

تجلیل از دانش آموزان نخبه راه یافته به المپیاد‌های کشوری و اهدای لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به استاندار از برنامه‌های این نشست بود.

در سومین نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان تفاهم‌نامه آغاز به کار هنرستان تجارت در استان هرمزگان نیز بین مدیران آموزش و پرورش، صمت و گمرکات استان امضاء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار