وزنه بردار المپیکی کشورمان گفت: شرایط مهیاست قول نشان المپیک نمی‌دهم، اما امیدوارم نتیجه خوبی باشد که همه راضی باشند.

علی داوودی  ملی پوش وزنه برداری در نشست وزیر ورزش و جوانان و رئیس  کمیته ملی المپیک با ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس، اظهار کرد: مراسم خوبی بود از همه عزیزانی که این‌ مراسم را تدارک دیدند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم و دل مادران را شاد کنیم.

او افزود: مادران ببینند زحماتشان دیده می‌شود، کار شایسته‌ای است. آنها خیلی برای فرزندانشان زحمت می‌کشند.

داوودی تصریح کرد : قبل از رفتن به المپیک کار قشنگی است که همه ورزشکاران دور هم جمع شوند و مسئولان ورزش به آنها توجه داشته باشند. قطعا این مراسم تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

داوودی گفت: تلاش و هدف من این است که در بازی‌های المپیک نتیجه خوبی بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی مثل حقوق وجود دارد که برطرف نشده باشد گفت: در این مورد صحبت نکنم بهتر است. مشکل خاصی هم نیست.صحبت‌هایی هم شده ببینیم چه می‌شود.

او با بیان اینکه قول نشان المپیک نمی‌دهد گفت: قول مدال که نمی‌دهیم اما همه تلاش خود را می‌کنیم.

داوودی درباره حمایت کمیته و وزارت گفت: حمایت‌ها خوب است. به فدراسیون کمک می‌کنند ما قدردان زحمات آنها هستیم.

او  درباره دعوت از خانواده‌ها در مراسم امروز گفت: خوب شد که به مقام شامخ مادر توجه شد. زحمت مادران اگر بیشتر از ورزشکاران نباشد کمتر نیست. مادر من انصافا همیشه پشتیبان و حامی من بود.

وزنه بردار المپیکی کشورمان  گفت: صحبت‌هایی شد و به نظرم نباید در مورد آن حرفی زد. من هم آدمی هستم که حاشیه که پیش بیاید از لحاظ روحی به هم می‌ریزم. صحبت‌هایی که باید زده می‌شد هفته قبل به  خسروی وفا و هاشمی گفتیم. همین که حضور پیدا کردند روحیه بهتر شد.

او گفت: شرایط مطلوبی به لحاظ بدنی دارم و شاید در این سال‌ها آنقدر آماده و قبراق نبودم. هنوز تا مسابقات زمان هست و فکر می‌کنم تا آن زمان بهتر شود. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و ۱۷ ماه است که در اردو هستم. مسابقه هم رفتم و شاید یک روز هم استراحت نداشتم. کم کم بدنم به روند خوبش نزدیک می‌شود و رقبای خوبی مثل تالاخادزه دارم که قدر هستند. رقابت سختی خواهد بود اما آنقدری تمرین کردم که حرف برای گفتن داشته باشم.

او درباره کسب سکوی المپیک گفت: کار سخت است. شاید کار به وزنه‌های پایانی کشیده شود. روی نقطه ضعف‌ها مخصوصا روی حرکت یک ضرب کار کردم. همه چیز ۷۰ یا ۸۰ درصد حل شده است. در دو ضرب  هم به ۲۶۰ نزدیک شده‌ام و چند بار تکرار کردم. شرایط مهیاست قول مدال نمی‌دهم اما امیدوارم نتیجه خوبی باشد که همه راضی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار