مهسا جاور گفت: ما ملی پوشان قایقرانی به المپیک پاریس می‌رویم تا یک رکورد خوب و تاریخ ساز را به ثبت برسانیم.

مهسا جاور  ملی پوش قایقرانی کشورمان در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی اظهار کرد: برای اولین بار بعد از بازی‌های آسیایی که مدال گرفتیم، توانستیم به عنوان یک قایق دونفره از ایران در المپیک حاضر باشیم. مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از ۳۲ روز اردوی روسیه تازه به کشور برگشتیم و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. به پاریس می‌رویم تا یک رکورد جدید و تاریخ سازی به ثبت برسانیم که در خاطره‌ها باقی بماند.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند به فینال A مسابقات برسند؛ گفت: من در ریو تجربه قایق تک‌نفره را داشتم و اکنون در دونفره هستم. همه تلاش خود را کرده‌ایم؛ مخصوصا اینکه مربی و فدراسیون زحمت زیادی برای ما کشیدند. همه تلاش خود را کرده‌ایم و امیدواریم یک شرایط و نتیجه خوب را داشته باشیم.

ملی‌پوش قایقرانی ایران در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند دخترش را به پاریس ببرد، گفت: متاسفانه من مشکل خارج کردن او از کشور را دارم و نمی‌توانم دخترم را به خارج از کشور ببرم. در این ۱۸ روز هم دخترم باید در ایران بماند. من واقعا این مسیر پیشرفتم را مدیون خانواده هستم و دست بوس پدر و مادرم هستم که خیلی زحمت کشیده‌اند.

او درباره تجلیل از خانواده ورزشکاران نیز گفت: به نظر من اتفاق خیلی خوبی بود. ما هر کاری کنیم آن کسانی که باید دیده شوند گاهی دیده نمی‌شوند. از همه کسانی که این کار را کردند تشکر می‌کنم.

مادر مهسا جاور نیز گفت: من همیشه وقتی مهسا در مسابقات است استرس زیادی دارم و وقتی او را روی سکو می‌بینم اشک می‌ریزم. می‌دانم چه سختی‌هایی می‌کشند. امیدوارم همه جوانان این مرز و بوم به موفقیت‌های بزرگ دست یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار