فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و انهدام باند ۴ نفره خرابکاری و مرتبط با معاندین در استان خبر داد.

سردار حیدر سوسنی با اشاره به تخریب چند فقره تخریب و آتش‌سوزی در استان بوشهر اظهار داشت: به دنبال چندین فقره تخریب و آتش‌سوزی تعدادی از بنر‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی درخصوص بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت و ضرورت مشارکت آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و چندین مورد شعارنویسی در نقاط مختلف استان و نگرانی امت حزب الله و مسئولین محلی و قضایی و دستگاه‌های امنیتی نسبت به تداوم و گسترش اینگونه اقدامات ضد امنیتی مراتب در دستور کار ماموران پلیس استان بوشهر قرار گرفت.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: در همین راستا ضمن تشکیل تیم عملیاتی و فنی متشکل از کارشناسان خبره و مجرب پلیس و با فعال کردن شبکه منابع خبری در نشانگاه‌های هدف، اشراف و گسترش چتر اطلاعاتی، پایش دوربین‌های مداربسته، بهره‌گیری از اقدامات فنی واطلاعاتی هویت سرباند این گروه به نام (ن گ) که سابقه خرابکاری و همکاری با ضد انقلاب و معاندین در زمان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نیز داشته شناسایی شد.

سردار سوسنی در ادامه گفت: پس از هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد و تحت بازجویی و تحقیقات فنی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود، گفت: وی با اجیر کردن و وعده پرداخت مبالغ به افرادی به نام‌های (ا خ)، (ع ن) اهل یکی از شهرستان‌های شمالی استان بوشهر و (ح ک) تبعه افغانستان آنان را ترغیب به انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی از قبیل تخریب و آتش سوزی بنر‌های انتخاباتی، تعرض به مقر‌های دولتی انتظامی و نظامی کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه همه اعضاى این باند در عملیات پیچیده دستگیر و در مواجه با مدارک موجود، به صراحت به بزه انتسابی اقرار و اعتراف کردند گفت: افراد دستگیر شده معترف شدند که قصد تعرض و پرتاب کوکتل مولوتوف و آتش زدن یکی از مقر‌های انتظامی در شمال استان بوشهر را داشته که قبل از عملی کردن این اقدام دستگیر و توطئه آنان خنثی شده است.

سردار سوسنی خاطر نشان کرد: همه متهمان دستگیر شده سابقه شرکت در اغتشاشات سنوات قبل (۱۴۰۱) و دستگیری در زمان اغتشاشات را داشته که به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۲ تير ۱۴۰۳
اول کلاسهای عقیدتی سیاسی و بعد هم نفری صد ضربه شلاق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۳
اقای قوه قضایه ، بخشش و مماشات وچشم پوشی را کنار بگذارید و با این حرام زاده های هار به شدت برخورد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۱ تير ۱۴۰۳
افغانیه دیگه چی میگه این وسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۳
سلام یکی از بستگان ما روز تعطیل با خانواده میرن پارک مردم همدان که متاسفانه بین چندتا از ارازل و اوباش درگیری پیش میاد و از سلاح سرد استفاده میکنن،دختر این خانواده که ۱۴ سالش بوده با دیدن این صحنه خیلی می‌ترسه به طوری که خانواده میگن ببریمش بیمارستان که متاسفانه در راه بیمارستان به کما میره و دو روز بعد هم فوت میکنه.. واقعا کی جوابگویی صدتا اعدام هم کمه از باشگاه خبرنگاران تقاضامندم تو این اتفاق هم ورود کنه شاید بشه جلو چنین اتفاقاتی رو گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۱ تير ۱۴۰۳
تمام این خرابکاریها کار این صهیونیست است وامریکا ودار ودسته اش نمی خواهند مردم ایران آرامش واشته باشند ومسئولین به فکر اقتصاد وپیشرفت کشور باشند واقعا به قول امام رحمت ا.. شیطان بزرگ امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۳
احسنت

این افراد بیمار نباید در جامعه آزاد باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ تير ۱۴۰۳
فردا آزاد میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۱ تير ۱۴۰۳
باید دید علت این کارشان چه بوده حتما این را بدانید یکی از دلایل این کارها فقر تنگدستی و شرمندگی اینان در برابر خانواده زن و بچه هایشان بوده والا باید خودشان اعتراف کنند اگر مسله این بوده که عرض کردم باید مسولان محاکمه و مجازات شوند که باعث فقر در جامعه شدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۹ ۲۱ تير ۱۴۰۳
دیگه تمام شد آخه کسی باور داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۱ تير ۱۴۰۳
45 ساله گذشته چراهنوز درخصوص دزدان مختلسان ووووو خلافکاران تروریستها هنوز ازحروف الفبا استفاده میکنید؟ دلیل قانونیش را ذکرکنید؟