باشگاه پرسپولیس برخلاف رقبای خود تاکنون نتوانسته بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.

در حالی که از  فصل نقل و انتقالات چند هفته‌ای می‌گذرد و اکثر تیم‌ها بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند، در لیست ورودی باشگاه پرسپولیس یک خط تیره وجود دارد و هنوز مدیران این باشگاه در جذب بازیکن ناکام هستند.  

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که «تمدید قرارداد‌ها را از فردا شروع می‌کنیم»، اما بعد از گذشت نزدیک به ۴۰ روز از وعده‌ای که مدیرعامل پرسپولیس داد فقط پورعلی گنجی، وحید امیری و عیسی آل کثیر قراردادشان را با سرخپوشان تمدید کردند و هنوز تکلیف بقیه بازیکنان که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده مشخص نشده است.  

همچنین مهدی ترابی و  دانیال اسماعیلی فر به تراکتور پیوستند و علی نعمتی هم با انتشار پیامی از سرخپوشان خداحافظی کرد و قرار است به تیم فولاد بپیوندد و دوباره شاگرد یحیی گل محمدی شود. وحدت هنانوف هم از پرسپولیس جدا شده است و  به احتمال زیاد  عبدالکریم حسن هم راهی لیگ قطر می‌شود. علیرضا بیرانوند هم قراردادش را به صورت یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرده و با تیم تراکتور قرارداد بسته است و به زودی تراکتوری‌ها از خرید جدیدشان رونمایی می‌کنند.  

علاوه بر این، درویش مدتی پیش  در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که  با ۲ بازیکن داخلی به توافق نهایی رسیدند و به زودی اسامی شان رسانه‌ای می‌شود، اما بعد از گذشت چندین روز هنوز هم خبری از این ۲ خریدشان نشده است.  

مهدی لیموچی بازیکن آلومینیوم اراک هم تمایلش را به حضور در پرسپولیس اعلام کرده بود، اما باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته رضایت باشگاه آلومینیوم را برای جذب این بازیکن جلب کند. گفته می‌شود لیموچی در اصفهان حضور دارد و با باشگاه سپاهان توافق کرده است و باید منتظر هایجک سپاهانی‌ها باشیم که لیموچی بازیکن مدنظر پرسپولیس را به خدمت بگیرند.  

علاوه بر این، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته دروازه بانی را به خدمت بگیرد تا جایگزین بیرانوند کند. همچنین مدیران پرسپولیس نتوانستند در قبال بازیکنانی که جدا شدند جانشین های خوبی برای جدا شده ها به خدمت بگیرند. 

به هر حال گاریدو سرمربی اسپانیایی گفته که برای شروع تمرینات باید همه بازیکنان را در اختیار داشته باشد و  طبق برنامه تمرینات سرخپوشان روز شنبه هفته آینده برای فصل جدید شروع می‌شود، اما فقط ۱۰ بازیکن تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستند و حضورشان در این تیم برای فصل بعد قطعی شده است. به طور حتم این موضوع باعث نگرانی گاریدو و هواداران  می‌شود که مسئولان باشگاه هنوز نتوانسته‌اند به وعده‌های خود در مورد جذب بازیکن عمل کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۳۱ ۲۲ تير ۱۴۰۳
بابا جان من شرایط سنی پرسپولیس بیارید پایین اینقدر دنبال پیرها نروید به جوان‌ها اعتماد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۲ تير ۱۴۰۳
درویش دروغگو بدون دروازه بان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۲ تير ۱۴۰۳
چی شد که تراکتور یهو بازیکنانی تاپ پرسپولیس رو جارو کرد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۲ تير ۱۴۰۳
خصوصی شدن بدتر شد که!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۲ تير ۱۴۰۳
پول بانکها اومده درویش و بادامکی هستند مربی هم دارن پت و مت باشگاه پرسپولیس بندازیدشون بیرون قبل از اینکه دیرشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۲ تير ۱۴۰۳
همین الانشم از تیم های دیگه ی سروگردن بیشتر بازیکن داره
سال قبل کل لیگو درو کرده بود اونم با داوری قهرمان شد، زشته واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۲ تير ۱۴۰۳
داورا که هستن تازه دیگه دولت نخبه جوان آذری جهرمی هم شروع شده فقط موندم کجا درس خونده بخودش میگه نخبه جوان
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۲ تير ۱۴۰۳
غصه نخورید بابا پرسپولیس متکی به داور نه بازیکن پس امسالم قهرمانی مال ماس??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ تير ۱۴۰۳
دقیقا داورا بهترین بازیکنان پرسپولیسند و نا پرسپولیس هست قهرمانی مال پرسپولیسا
آخرین اخبار