استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شاهد پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت، بنابراین باید هر روز پیشرفت بیشتری را مشاهده کنیم و توقف در انجام امور استان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

محمد کرمی در همایش شهرداران استان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت: از توان همدیگر برای انجام امور استفاده کنید، دستگاه‌های اجرایی در کار‌ها با همدیگر همفکری و هم افزایی داشته باشند.

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) برای احیای دین جدش حضرت محمد (ص) قیام کرد و راه و رسم بندگی را نشان داد.

 محمد کرمی گفت: انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی است.

استاندار تصریح کرد: شهرداران استان قریب به اتفاق همه جوان هستند و جوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری می‌باشند و از این خلاقیت و نوآوری برای تحول در جامعه استفاده کنید.

کرمی اذعان کرد: دانش آموزان، نوجوانان و جوانان سرشار از ایده هستند و در هر منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند باید برای بهره وری بیشتر کار تیمی به آنها آموزش داده شود.

وی افزود: متاسفانه گا‌ها شاهد عملکرد جزیره‌ای دستگاه‌های اجرایی در سطح استان هستیم.
 
استاندارتصریح کرد: دانشگاه محور تحول است و شما مسئولان باید از توانایی دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید در تحول آفرینی شهر‌ها استفاده کنید.

کرمی بیان داشت: علم بالاترین سرمایه است، بنابراین نتیجه تولید علم، تولید ثروت می‌باشد.

وی به‌مسئولان توصیه کرد: از ظرفیت‌های مختلف به خصوص اقشار و امکانات موجود در جهت توسعه بهتر استفاده کنند.

استاندار بااشاره به کار‌های زیرساختی صورت گرفته در سطح استان افزود: ساخت کارخانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت تولیدی شهرستان‌ها به توسعه استان سرعت می‌بخشد.

کرمی تصریح کرد: باید از ظرفیت کریدوری استان در زمینه ایجاد بازارچه‌های شهری و معرفی محصولات مختلف به ویژه صنایع دستی استان به تمام نقاط کشور استفاده کرد.

وی گفت: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی و طراحی‌های دقیق صورت بگیرد که با توجه به نیروی جوان استان و خلاقیت و خوشفکری این جوانان می توانید از این ظرفیت‌ها بهره ببرید.

وی بیان داشت: ایجاد شرکت‌های صنعتی در کنار شهر‌ها و بهره‌گیری از پهنه‌های معدنی ظرفیت خوبی برای توسعه شهر‌های استان است.

وی تاکید کرد: ایجاد شهرک‌های کشت و صنعت به خصوص در زمین‌های قابل کشت، بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاران، تولید مصالح مورد نیاز شهر‌ها در داخل استان مورد توجه مسئولان باشد.

برچسب ها: استانداری ، شهرداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار