معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران پرچمدار نظامی است که حرف برای گفتن دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی پرچمدار تمدن نوین اسلامی و تمدن نوین جهانی است.

 رضا شریفی در همایش رهروان معروف گفت: نظام جمهوری اسلامی در جهان امروز یک نقطه نورانی است که همه به آن اذعان دارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی در یک مقطع الهام بخش بیداری اسلامی در منطقه بوده و اکنون الهام بخش گفتمان مقاومت و بیداری جهانی هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان بالاترین معروف یاد کرد و افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی، دستاورد‌های نظام و گفتمان امامین انقلاب بالاترین معروف این روزهایمان است.

وی تصریح کرد: اکنون به جایی رسیدیم که دانشجویان آمریکایی و اروپایی در مقابل چشم سیاستمداران غربی از گفتمان مقاومت و مظلومیت مردم غزه دفاع می‌کنند این به منزله آن است که ایران اسلامی در طرف درست تاریخ ایستاد به طوریکه دنیا از ما الگو می‌گیرد.

مضمون نامه‌های رهبر معظم انقلاب به افراد با بصیرت دنیا امر به معرف بود

رضا شریفی به سه نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دنیا و افراد با بصیرت اشاره کرد و افزود: این نامه‌ها سه حرکت امر به معروف در ابعاد جهانی بوده که آثار آن برای همه مشخص و در سطح جهانی تبدیل به گفتمان شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان اروپایی در سال ۱۳۹۳ سبب شد اکنون وزن تمدن جمهوری اسلامی در جهان جایگاه ویژه‌ای پیدا کند که این اقدام راهبردی ذیل تمدن نوین اسلامی بوده است.

وی همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ابلاغ آن در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و نامه اخیر حضرت آقا خطاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی در خردادماه ۱۴۰۳ بیان کرد: این سه موضوع راهبردی در جهت خنثی سازی حرکت جدید غربی‌ها علیه نسل جدید کشور بوده است.

شریفی ادامه داد: رسانه‌های مطرح دنیا روی انتخابات ایران تمرکز کرده بودند همان طور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها در گفتمان خود بحث مشارکت در انتخابات را مطرح فرمودند؛ انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بدنبال ۲ قطبی سازی بین مردم است بنابراین باید مراقب باشیم در سیستان و بلوچستان مسائل قومی و مذهبی ایجاد نشود چرا که به اندازه کافی در استانمان در دهه ۸۰ هزینه داده‌ایم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بنیان‌های جمهوری اسلامی و نظام آن قدر قوی است که اجازه انحراف در داخل و خارج از کشور را نخواهد داد.

وی افزود: خوشبختانه ساختار‌های نظام در حوزه معروف آنقدر قوی است که اجازه هیچ منکری را در هیچ جایگاهی نخواهد داد بنابراین باید مراقب باشیم هیجان سازی و دوقطبی سازی انقلابی و ضد انقلابی در جامعه ایجاد نشود.

به گفته شریفی؛ نظام جمهوری اسلامی برای دنیا نقش آفرینی و نسخه‌های مدیریتی در حوزه بین الملل تجویز می‌کند، دشمنان به دنبال این بودند که به جهانیان بگویند جمهوری اسلامی اساسا قابلیت حکمرانی را ندارد، اما ما به دنیا نشان دادیم که قابلیت حکمرانی بر مبنا و محور مردم سالاری را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار