مدیر کل پست سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم استان سیستان و بلوچستان شد.

روابط عمومی اداره کل پست استان سیستان و بلوچستان، با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی به منظور استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌های عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه، هدایت اله کرد مدیر کل پست استان از ساعت ۸ الی ۹ صبح با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های شهروندان استان شدند.

برچسب ها: پاسخگوی مردم ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.