وزیر خارجه آمریکا به مقامات ارشد اسرائیلی گفته تلفات غیرنظامیان غزه «غیرقابل قبول» است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به دو مقام ارشد اسرائیلی گفته تلفات غیرنظامی در بمباران نوار محاصره شده غزه توسط اسرائیل غیرقابل قبول است.

ارتش اسرائیل حملات مرگباری را در روز‌های اخیر تشدید کرده است، از جمله به یک کمپ آوارگان و چندین مدرسه تحت مدیریت سازمان ملل که غیرنظامیان در آن پناه گرفته بودند حمله کرده است.

بلینکن با دو مقام با نفوذ اسرائیل - ران درمر وزیر امور استراتژیک و تزاچی هانگبی - مشاور امنیت داخلی اسرائیل ملاقات کرد و نگرانی جدی خود در مورد تلفات اخیر غیرنظامیان در غزه را ابراز کرد.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه به خبرنگاران گفت: تلفات هنوز به طور غیرقابل قبولی بالاست. ما همچنان شاهد کشته شدن غیرنظامیان بسیار زیادی در این درگیری هستیم. «روز شنبه، در حملات رژیم صهیونیستی بیش از ۹۰ نفر در اردوگاه المواسی در نزدیکی خان یونس که به عنوان منطقه امن تعیین شده است، شهید شدند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۳:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۳
بعد 10ماه کشتار _ کشتار بالای 50000نفر بعد مسلح کردن به انواع سلاحهای کشتار جمعی به اسراییل که هیچ خط قرمزی برای کشتار مسلمانان فلسطینی غزه قایل نیستند میگویید کشتار زیاد قابل قبول نیست انواع جنگنده و مهمات یک تنی را داده آید حالا میگویید خیلی کشتی ولی باز هم جنایتکاران را تشریح میکنید قطعنامه های شورای امنیت را پشت سر هم وتو میکنید این نیز فریبی دیگر است اشک تمساح.
آخرین اخبار