مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: حمایت از استمرار تولید برای بعضی از دستگاه‌ها تبیین نشده است که ما به عنوان دستگاه متولی نیز از برخی عملکرد‌های دستگاه‌های دولتی در خصوص مباحث کارگری و کارفرمایی گلایه‌مندیم.

وحید خداپرست در جلسه هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی فارس با اشاره به برخی از مشکلات بخش خصوصی استان با دستگاه‌های خدمات رسان افزود: پیشنهاد مشخص ما این است که کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان با هدف حمایت از تولید استان جلساتی با دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند سازمان آب، برق منطقه‌ای و شرکت گاز و دستگاه‌های اجرایی مانند تامین اجتماعی و اقتصاد و دارایی داشته باشد و مشکلات تولید کنندگان و کارفرمایان را با جدیت پیگیری و راهکار‌های کاربردی ارائه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: معتقدیم تا حد توان با تدابیر استانی از بخش تولید حمایت کرده و مشکلات بخش تولید را حل و فصل کنیم تا به تولید و اقتصاد استان زیان نرسد و هیچ واحدی تعطیل نشود.

خداپرست با تاکید بر اینکه آماده همکاری با کانون کارفرمایی استان برای حل مشکلات و حضور نمایندگان کانون در مراجع حل اختلاف هستیم اضافه کرد: ما قول می‌دهیم مجموعه تعاون و کار در بخش خصوصی استان فارس در راستای استمرار و پایداری تولید را حمایت کنیم و در این زمینه از تمام توان استفاده می‌کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تشکل‌های مرتبط با درخواست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان فارس سرآمد است و می‌تواند یک الگو برای سایر استان‌ها باشد. 

در این جلسه حاضران به بیان نقطه نظرات و مشکلات کارفرمایان استان در رابطه با موضوعات مربوط به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.