همتی گفت: پیگیر دوباند شدن جاده زرند به مسجد ابوالفضل العباس (ع) هستیم که این مهم بر سهولت تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای اثر گذار است.

 عبدالحسین همتی در اولین سفر رسمی خود به کوهبنان با حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه، حجت الاسلام قاسمی رئیس دفتر، حجت الاسلام کاظمی رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان دیدار کرد.

در این دیدارحجت الاسلام حسن ایزدی، امام‌جمعه کوهبنان خواستار پیگیری برای تکمیل جاده کوهبنان به زرند، پیگیری برای حضور سرمایه گذار در شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار شد.

در ادامه عبدالحسین همتی، نماینده شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: به اتفاق فرماندار کوهبنان ضمن دیدار با وزیر راه و شهرسازی، خواستار ترک تشریفات جاده کوهبنان به زرند شدیم که این دیدار با نظر مساعد وزیر همراه بود.

وی بیان داشت: پیگیر رفع مشکلات جامعه کارگری از جمله ضریب سختی کار، پیگیر پرداخت ۴ درصد به کارگران معادن در زمان اشتغال، افزایش قیمت زغال و فروش زغالسنگ تولیدی هستیم.

همتی بیان داشت: پس از کلنگ زنی پیگیری برای شروع عملیات اجرایی کارخانه کنستانتره، پیگیری برای حضور سرمایه گذار در معادن زغالسنگ و معادن سرب و روی هستیم که در بدین منظور رایزنی‌هایی در سطح وزارت خانه انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل شرکت زغالسنگ باید به شرکت نقدینگی تزریق شود. 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیر دوباند شدن جاده زرند به مسجد ابوالفضل العباس (ع) هستیم که این مهم بر سهولت تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای اثر گذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار