مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس ضمن بررسی روند آبرسانی شهری و روستایی شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان، گفت: مدیریت مصرف آب، کارآمدترین روش برای استمرار خدمات مطلوب آبرسانی است.

علی شبانی در نشستی با اسفندیار عبداللهی نماینده مردم شهرستان‌‎های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل خوشبخت، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، آخرین وضعیت منابع آب شهری و روستایی و چگونگی بهبود روند آبرسانی به روستا‌های بخش مرکزی شهرستان مرودشت و شهر ارسنجان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

او تداوم خدمات آبرسانی به مردم را مستلزم یک اراده مشترک بین مردم و مسئولان دانست و افزود: ارائه پروژه‌های جدید آب و فاضلاب در این مناطق و همچنین طرح‌های توسعه‌ای منوط به همکاری مسئولان محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای فارس مدیریت مصرف آب را کارآمدترین روش برای استمرار خدمات مطلوب آبرسانی دانست و اقدامات دیگری را مانند اصلاح شبکه‌های آبرسانی، قطع انشعابات غیرمجاز، مهندسی مجدد و بهسازی تأسیسات آبرسانی موجود از دیگر فعالیت‌های لازم و موثر در مدیریت مصرف آب ارزیابی کرد.

اسفندیار عبداللهی، نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس درباره همکاری متقابل در مراحل جذب اعتبار‌های لازم و پیگیری مسائل مربوط به آب و فاضلاب شهرستان‌های حوزه انتخابیه قول مساعد داد.

در این نشست ضمن بررسی مسائل و موانع مربوط به منابع آبرسانی به شهروندان شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان و روستا‌های تحت پوشش و روش‌های تامین آب پایدار از منابع مشخص برای مردم این شهرستان‌ها، روش‌های بهبود روند آبرسانی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس پیش از این دیدار در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر سیدان، مسائل آبرسانی به این شهر را بررسی کرد و درباره حفر یک حلقه چاه با هدف بهبود وضعیت آبرسانی به این شهر، در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.