سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق در بیمارستانی در خیابان جلال آل احمد خبر داد و گفت: این مرکز درمانی تذکر ایمنی دریافت کرده بود.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزییات حریق در یک بیمارستان در خیابان جلال آل احمد گفت: در ساعت ۲۱:۳۴ یک مورد آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان جلال آل احمد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی گفت: بلافاصله ۱۰ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و یکی از ایستگاه‌های اعزام شده به محل ایستگاه بانوان آتش نشانی بود که در این عملیات در کمتر از ۴ دقیقه همراه سایر نیرو‌های آتش نشان به محل حادثه رسیدند. 

وی اظهار کرد: محل حادثه اتاق مخابرات بیمارستان در طبقه همکف بود که این اتاق به طور کامل شعله‌ور بود و باعث شده بود تا از طریق دایک‌ها دود زیادی به طبقات پایین سرایت کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه در این طبقات هیچ بیماری بستری نبود و دود به طبقات بالا سرایت زیادی نداشته و نیاز به جابجایی بیماران نبوده است. 

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و به سرعت آتش را خاموش کردند و با توجه به حضور سریع آتش‌نشانان مورد تلفات جانی و یا مصدوم در این حادثه نداشتیم.

 وی تاکید کرد: این بیمارستان چندین بار مورد بازدید نیرو‌های آتش نشانی قرار گرفته و تذکر ایمنی دریافت کرده بود که امیدواریم قبل از بروز حادثه وخیم هشدار ها را جدی بگیرند و مشکلات را برطرف کنند.

برچسب ها: بیمارستان ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۹ تير ۱۴۰۳
واقعا بیمارستان شریعتی بدردنخوره دکتر اگه بدونه مریض میمیره نمیگه میگه بیاید عمل من پولمو بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۹ تير ۱۴۰۳
بیمارستانا باید بشدت در برابر آتیش سوزی مقاوم بشن چون مریضا نمیتونن حرکت کنن و فرار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۹ تير ۱۴۰۳
شعورتون نمیرسه اسم بیمارستانو بگین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۹ تير ۱۴۰۳
رئیس بیمارستان باید اعدام شود تا دیگه تکرار نشه با جون مردم بازی میکنند
آخرین اخبار