اخترعلی دهانی اظهار داشت: بر اثر این شرایط جوی یک دستگاه ترانسفورماتور نیز دچار خسارت شد.
وی با بیان اینکه غیر از خط مورتان بقیه خطوط این منطقه پایدار است، ادامه داد: هم اکنون پرسنل امور برق این منطقه در حال تلاش جهت اصلاح و پایداری مجدد شبکه برق این خط هستند.
دهانی تصریح کرد: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی وارده میتوانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری نمایند.
وی بیان کرد: بیشتر خدمات مشترکین توزیع برق به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمت الکترونیک)، شماره گیری سامانههای تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات قابل انجام است.