باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کرد؛
اختلال پایانههای پرداخت بانک ملت رفع شده است
اخترعلی دهانی با بیان اینکه بر اثر این شرایط جوی یک دستگاه ترانسفورماتور نیز دچار خسارت شد، افزود: غیر از خط مورتان بقیه خطوط این منطقه پایدار است.
وی ادامه داد: هم اکنون کارکنان امور برق این منطقه در حال تلاش جهت اصلاح و پایداری مجدد شبکه برق این خط هستند.
مدیر امور برق راسک بیان کرد: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی وارده میتوانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.
وی گفت: بیشتر خدمات مشترکین توزیع برق به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمت الکترونیک)، شماره گیری سامانههای تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات قابل انجام است.