امواج رادیو ایران این هفته میزبان کویرنشینان خونگرم سرزمین خاوران است.

کامیابی معاون صدای، صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و در امتداد طرح هفته‌های ایرانی، رادیو ایران این هفته در برنامه‌های مختلف خود به معرفی استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان‌های کویری کشور با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مختلف می‌پردازند.

او افزود: همچنین همکاران رادیو ایران در روز‌های پنجشنبه و جمعه با سفر به خراسان جنوبی برنامه زیرآسمان ایران این شبکه را صورت مشترک از خراسان جنوبی به روی آنتن می‌برند.

کامیابی بیان کرد: این برنامه به صورت مشترک از ساعت ۱۷:۱۰ تا ۱۹:۵۵ از شبکه خاوران و رادیو ایران پخش می‌شوند.


بیشتر بخوانید


معاون صدای، صدا و سیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: گزارشگر رادیو ایران آقای سنجری نیز در این روز‌ها با سفر به روستا‌های استان گزارش‌های از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستا‌های استان را برای برنامه راهی به آبادی این شبکه تهیه می‌کند.

او اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته همکران رادیو ایران با مخاطبان فعال خود در استان دورهمی مشترک برگزار و در این نشست در خصوص روش‌های تولید محتوای مناسب برای رادیو موضوعاتی ارائه می‌شود.  

برنامه‌های مختلف رادیو ایران از جمله «سلام صبح بخیر، نمودار، پلاک هشت باغ هنر، ایرانشهر، ورزش ایران و زیر آسمان ایران و ...» این هفته در بخش‌های مختلف از خراسان جنوبی خواهند گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.