معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در استان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر افتخاری معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی مازندران گفت: دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در ۴ مرحله و ۲۰ رشته مهارتی از ۱۶ تیرماه آغاز شد و از اول مردادماه مرحله یگانی و یا شهرستانی آن آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه طول این دوره از مسابقات ۱۰ روز است، افزود: منتخبان این مرحله از هر رشته مهارتی یک نفر به مرحله استانی راه خواهند یافت.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مرحله دوم مسابقات که مرحله استانی است در دو مرحله برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله سازمانی که مرحله سوم است، راه خواهند یافت.

او افزود: این مسابقات در ۲۰ رشته شامل (برنامه نویسی پایتون، سرویس کار خودرو، برنامه ریزی توسعه دهنده وب، برنامه نویسی معماری، تعمیرات پکیچ، آرایشگری مردانه، آشپزی سنتی و.) در نظر گرفته شده است.

سرهنگ افتخاری گفت: به منظور ایجاد جذابیت در مسابقات و ارتقاء نشاط و بالندگی و افزایش سطح مهارت در بین کارکنان وظیفه مشوق‌هایی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که به نفرات اول تا سوم اعطا خواهد شد.

او افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقات در انتظامی شهرستان‌ها به مدیریت تربیت و آموزش و در انتظامی استان به اداره مهارت آموزی کارکنان وظیفه معاونت تریبت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.