رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: قاضی اشنویه‌ای به جای حبس، یکی از مجرمان دارای شرایط را به تجهیز کتابخانه مدارس مناطق محروم و روستایی این شهرستان محکوم کرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با مجازات‌های جایگزین حبس صادره در اشنویه در راستای خدمات عام المنفعه، ۱۵ مدرسه روستایی و شهری کم برخوردار و محروم این شهرستان مجهز به ۱۵ قفسه کتاب به تعداد هزار و ۵۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان با ارزش یک میلیارد ریال شده است.

وی با اشاره به صدور احکام جایگزین حبس دیگری توسط قضات اشنویه‌ای اضافه کرد: احداث دومین خانه بازی و سرگرمی استان از موارد دیگر احکام جایگزین حبس در این شهرستان است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: این احکام در راستای سیاست‌های کلان قوه قضائیه مبنی بر احیای حقوق عامه مردم و حبس زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توجه به نیاز‌های مناطق محروم و افزایش سرانه مطالعه بر مدار اجرای حکم‌رانی مطلوب قضایی و مردم محوری با هدف خدمت به عموم مردم صادر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که همین روند برای بهبود و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در تعامل با سایر ارگان‌های خدمت گزار مردم اشنویه ادامه یابد.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.