رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۱۵۵ زوج در این شهرستان با حمایت دولت از خدمات مرکز ناباروری بهره‌مند شدند.

یوسف روستا رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: امسال از مجموع مراجعه‌کنندگان به مرکز خدمات ناباروری تعداد ۱۸ زوج موفق به بارداری شده و تاکنون ۷ نفر نیز با زایمان صاحب فرزند و به آرزوی چند ساله خود رسیده اند.

وی اضافه کرد: میاندوآب قطب ارائه خدمات درمانی ناباوری جنوب استان بوده و به بروزترین امکانات از قبیل سونوگرافی، آزمایشگاه ویژه IUI و روش‌های نوین مجهز است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب بیان کرد: این مرکز به صورت همه روزه آماده پذیرش و مراجعه زوج‌ها بوده و تمام هزینه‌ها به صورت کامل با تعرفه دولتی لحاظ میشود و در آینده نزدیک این مرکز مجهز به خدمات IVF هم خواهد شد.

روستا افزود: خدمات درمانی و پاراکلینیکی همچون مشاوره، معاینه ناباروری زنان، معاینه مردان، معاینه بارداری، سونوگرافی بارداری، انواع تست‌های تخصصی، انتقال جنین، اعمال تخصصی و پیشرفته ناباوری و مشاوره ژنتیک از جمله خدمات مرکز درمان ناباروری میاندوآب است.

میاندوآب از شهر‌های جنوبی استان آذربایجان‌غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.