معاون وزیر و رئیس نوسازی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش از آغاز عملیات اجرایی استخر دانش آموزی کبودراهنگ پس از چندین سال خبر داد.

حمیدرضا خانمحمدی در سفر به شهرستان کبودراهنگ گفت: مشکلات زیادی در مدارس شهرستان کبودراهنگ وجود دارد که برای رفع آنها تصمیمات خوبی گرفته شد.

او گفت: استخر دانش آموزی که چندین سال نیمه تمام مانده بود بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس نوسازی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش کشور گفت: مدارس تخریبی با اعتبار لازم بازسازی می‌شود و برای بیشتر مدارس قیر و آسفالت ریزی محوطه لحاظ خواهد شد.

نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس هم گفت: از مدارس نیازمند تعمیر و تجهیز در شهر و روستا‌های کبودراهنگ بازدید و مقرر شد حیاط مدارس آسفالت ریزی شود.

فتح الله توسلی گفت: بیشتر مدارس شهرستان نیازمند تجهیزات آموزشی و ورزشی و تجهیز خوابگاه‌های مدارس و ساخت زمین چمن مصنوعی است.

او با بیان اینکه مدرسه روستای حاتم آباد تخریب و نوسازی خواهد شد و ساخت مدرسه روستای ویان در سال ۱۴۰۴ انجام می‌شود، گفت: در روستای باباخنجر هم با اعتبارات ملی و کمک وزارتخانه مدرسه ۱۲ کلاسه جدید ساخته می‌شود و ساخت زمین چمن مصنوعی در یکی از مدارس و ساخت سالن ورزشی گل تپه نیز در دستور کار است.

رسول شیدایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: وزیر آموزش و پرورش از مدارس شهرستان کبودراهنگ بازدید کرد و نسبت به بازسازی و تجهیز مدارس مصوب‌های خوبی انجام شد تا دانش آموزان با آسودگی در کلاس‌های درس حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.