همزمان با ماه محرم، کاروان پیاده محبان الرضای شهرستان زرند برای بیست و پنجمین سال متوالی با پای پیاده عازم مشهد مقدس شد.

کاروان پیاده محبان الرضای شهرستان زرند با بدرقه گرم مردم، حرکت معنوی خود را از مسجد حضرت رقیه خاتون (س) و از جوار قبور مطهر شهدای گمنام پارک شهید و گلزار شهدای شهرستان زرند، آغاز کرد.
 
به گفته حجت الاسلام علیزاده روحانی کاروان محبان‌الرضا (ع) شهرستان زرند، این کاروان برای بیست و پنجمین سال متوالی در قالب بیش از ۷۰ نفر از دوستداران امام رئوف با پای پیاده به پابوس هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت می‌روند.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد اعضای این کاروان فرهنگی و معنوی را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و کوچکترین زائر امسال نوجوان متولد ۱۳۹۰ و مسن‌ترین زائر، مردی متولد ۱۳۲۰ است.

کاروان پیاده محبان الرضای زرند در مسیر بارگاه امام رئوف

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: این کاروان مسافت ۸۴۰ کیلومتری زرند - مشهد مقدس را با عبور از مسیر راور، نایبندان، دیهوک، فردوس، گناباد و تربت‌حیدریه تا حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) با پای پیاده طی و روزانه به‌طور متوسط  ۳۰ کیلومتر پیاده‌روی می‌کنند.

کاروان پیاده محبان الرضای زرند در مسیر بارگاه امام رئوف

وی به برنامه‌های فرهنگی این کاروان در طول این سفر معنوی اشاره کرد و بیان داشت: برپایی نماز‌های جماعت اول وقت و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، بیان احکام، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در طول مسیر، خواندن دعای عهد، تفسیر قرآن کریم، زیارت عاشورا و زیارت امامزادگان از جمله برنامه‌های در طول مسیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار