معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از انعقاد تفاهم نامه ادامه ساخت مترو اهواز در آخرین روز از دوست سیزدهم خبر داد.

محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان می‌گوید: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم در حوزه قطار شهری اهواز بود که سال‌ها تعطیل شد، اما با هم افزایی شورای تامین استان در ۲ سال گذشته ما توانستیم پرونده پیچیده‌ای که به سختی و شجاعانه از سوی دستگاه قضایی برای آن رای صادر کرد را به سرانجام برسانیم.

او افزود: پیمانکار سابق خلع شد و با بررسی‌های متعدد که بین چندین شرکت انجام شد، امروز شرکت «شمس عمران» وابسته به وزارت دفاع و یکی از شرکت‌های توانمند حوزه عمرانی کشور به عنوان پیمانکار جدید قطار شهری اهواز تعیین شد.

به گفته آقای خانچی این شرکت در حوزه مترو و قطار شهری دارای تجربه است و امروز نیز تفاهم نامه ادامه پروژه قطار شهری اهواز منعقد می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: هدف ما نیز از برگزاری این مراسم تفاهم نامه در شورای اداری استان این بود که هم مجموعه شهرداری و شورای اهواز و هم مجموعه شرکتی که پای کار قطار شهری می‌آید بداند که از پشتوانه مدیریت ارشد استان و همه مقامات و ظرفیت‌های استان برخوردار است.

این مقام مسئول ادامه داد: انتظار می‌رود که شرکت با جدیت کار را دنبال کند و در بازه زمانی کوتاه بتوانیم بخش نخست و دوم قطار شهری اهواز که یکی از کار‌های بزرگ را به سرانجام برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار