به گفته مقام کاخ سفید، ایالات متحده قصد ندارد مجوز‌هایی را که قبلا به شرکت‌های آمریکایی برای فعالیت در ونزوئلا صادر شده بود، لغو کند.

یک نماینده ارشد دولت آمریکا امروز دوشنبه گفت که ایالات متحده قصد ندارد مجوز‌هایی را که قبلا برای شرکت‌های آمریکایی برای تولید نفت در ونزوئلا پس از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور صادر شده بود، لغو کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا واشنگتن قصد دارد مجوز‌های صادر شده برای Chervon و دیگر شرکت‌های آمریکایی را لغو کند، گفت: در حال حاضر امکان تغییر یا لغو مجوز‌های صادر شده قبلی در نظر گرفته نمی‌شود.

سخنگوی کاخ سفید افزود که مقامات ایالات متحده در حال ارزیابی نتایج انتخابات گذشته هستند و هنوز نمی‌توانند در مورد تغییر رویکردشان در موضوع مجوز‌ها «به بحث‌های فرضی» وارد شوند.

در اکتبر ۲۰۲۳ میلادی، ایالات متحده لغو موقت تحریم‌های کاراکاس را تا آوریل ۲۰۲۴ میلادی اعلام کرد که به تولید، برداشت، فروش و صادرات نفت یا گاز از ونزوئلا و ارائه کالا‌ها و خدمات مرتبط و همچنین پرداخت مالی برای تامین کالا‌ها یا خدمات مربوط به عملیات بخش نفت یا گاز این کشور را در بر می‌گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
کاخ سفید چه کاره است که حرف مفت میزند
آخرین اخبار