مدیر شهرداری منطقه چهار یزد از آزادسازی املاک در مسیر بلوار شهید موحدین و بلوار حضرت خدیجه (س)، بدون هیچ‌گونه محدودیت اعتباری خبر داد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار گفت: باتوجه به تاکید شهردار یزد و سیاست گذاری شورای اسلامی شهر مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌هایی که نیاز به آزادسازی املاک دارند، بدون محدودیت اعتبار نسبت به خرید املاک بر اساس نظر کارشناس رسمی و با قیمت روز اقدام می‌شود. 

او افزود: بر این اساس، مالکان در مسیر طرح آزادسازی بلوار حضرت خدیجه (س) و بلوار شهید موحدین می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیت اعتبار و با مراجعه به شهرداری منطقه چهار نسبت به تعیین تکلیف ملک خود اقدام کنند. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: برای آزادسازی املاک بلوار حضرت خدیجه (س) در فاز دو به طول حدود ۹۰۰ متر و عرض ۳۰ متر، ۲۶ پلاک مسکونی و ۱۲ پلاک تجاری باقی مانده است که برای آزادسازی آن تا پایان امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است. 

کشفی بیان داشت: برای آزادسازی املاک در مسیر بلوار شهید موحدین در فاز دو (حدفاصل قلعه خیرآباد تا ابتدای بلوار جدید التاسیس) به طول یک کیلومتر و عرض ۵۰ متر، ۶۲ پلاک باقی مانده است که برای آزادسازی آن ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.