سوری مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت مهندسی آبفای کشور در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: اقدامات بسیار خوبی در گذشته انجام شده است که این بهبود به صورت مستمر تا امروز اتفاق افتاده است.
او افزود: مدیریت قوی، پرسنل با انگیزه در کنار پشتیبانی مدیریت ارشد باعث شده است تا این شرکت بتواند با تلاش حداکثری در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم شریف استان یزد گامهای بسیار خوبی بردارد.
مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور ادامه داد: شرکتهای خدمات رسان که شرکتهای آب و فاضلاب را نیز شامل میشود به دلایل مختلف از جمله تغییر سبک زندگی و انتظارات جامعه، ناکارآمدی روشهای سنتی، وجود پیشرفتهای فناوری در حوزههای مختلف، چارهای جز ایجاد تغییرات بنیادین در حوزه ارتباط با مشتریان ندارند.
سوری اظهار داشت: سامانههای ۱۲۲ که از دهه ۷۰ در کشور راهاندازی شدند در دهه ۹۰ تبدیل به دفاتر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان شدند و امروزه نیاز به تغییر و ایجاد مدیریت تجربه مشتری (cem) با طراحی سفرهای مشتریان به نحوی که موجب افزایش رضایتمندی ایشان شود، از دیگر برنامههای این شرکت است.
او تصریح کرد: همچنین ادغام مراکز ۱۵۲۲ و ۱۲۲ برای ارائه خدمات یکپارچه و شبانه روزی، هم در حوزه فوریت محورها و امداد رسانی در حوادث و هم خدمات محورها از دیگر اقدامات بنیادین این شرکت در جهت بهبود خدمات رسانی به شهروندان میباشد.