با انجام چند مرحله ساده، می‌توان گوشی قدیمی خود را به یک دوربین مداربسته تبدیل کرد.

می‌توان با اجرای چند مرحله ساده و آسان یک گوشی قدیمی را به دوربین مداربسته تبدیل کرد و به جای آن که گوشی را دور بیندازید یا باقیمت پایین بفروشید، از آن استفاده کنید.

برای تبدیل گوشی به دوربین مداربسته، روشی وجود دارد که یکی از ارزان‌ترین روش‌ها است، به گونه‌ای که می‌توان از تلفن برای نظارت بر اتاق کودک، خانه، یکی از بستگان سالخورده و یا حتی باغ استفاده کرد، اما هر گونه اطلاعات شخصی باید قبل از تبدیل آن به دوربین از گوشی پاک شود.

یک برنامه خاص نصب کنید

برای شروع، باید یک برنامه دوربین امنیتی انتخاب کنید که ویژگی‌هایی مانند جریان محلی و ابری، ذخیره فیلم به صورت محلی یا از راه دور، تشخیص حرکت و هشدار‌ها را ارائه می‌دهد.

هنگامی که برنامه را راه اندازی کردید، می‌توانید فضای زندگی خود را کنترل کنید و دوربین امنیتی خود را از هر کجا، دقیقاً از تلفن جدید خود کنترل کنید.

در این زمینه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم گوشی به‌عنوان دوربین امنیتی، Alfred این برنامه رایگان است که به شما امکان مشاهده از راه دور پخش زنده، تشخیص حرکت با هشدار، فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان، پخش صوتی دو طرفه و استفاده از هر دو دوربین جلو و عقب را می‌دهد و از دید در شب پشتیبانی می‌کند.

برای باز کردن قفل ویژگی‌های اضافی، مانند مشاهده و ضبط با وضوح بالاتر، قابلیت‌های زوم، حذف تبلیغات و ذخیره‌سازی ابری ۳۰ روزه، می‌توانید به Alfred Premium ارتقا دهید.

اگر ترجیح می‌دهید برنامه را از آنجا مانیتور کنید، Alfred را نیز می‌توانید در رایانه لوحی یا رایانه شخصی خود بارگیری کنید، فقط مطمئن شوید که برنامه در هر دو دستگاه وجود دارد، یک حساب کاربری ایجاد کنید و در دستگاه قدیمی و جدید و در تنظیم برنامه وارد برنامه شوید. مطمئن شوید که دستگاه قدیمی در حالت دوربین است.

تغییر تنظیمات

از تلفن جدیدتان، می‌توانید برخی تنظیمات، مانند روشن یا خاموش کردن اعلان‌ها، تنظیم نام دوربین یا بیننده، اضافه کردن افراد دیگر به حلقه اعتماد خود و دادن دسترسی به فید‌های ویدیویی خود، حذف دوربین، بررسی اینکه چند بار دوربین شما قطع شده است، تنظیم حساسیت تشخیص حرکت و فیلتر کردن نور کم در دوربین‌ها را تغییر دهید.

برنامه‌های کاربردی دوربین‌های مداربسته

علاوه بر اپلیکیشن آلفرد، اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید آنها را امتحان کنید که می‌توانند گوشی قدیمی شما را به یک دوربین امنیتی ارتقا دهند، که موارد زیر برجسته‌ترین آنها هستند:

برنامه Faceter یک برنامه مانیتورینگ است که راه اندازی سریع و ذخیره سازی ابری را برای گوشی‌های اپل و اندروید فراهم می‌کند.

برنامه EpocCam یک برنامه دوربین بسیار سریع است که برای تولیدکنندگان محتوا توسعه یافته است، اما می‌تواند اهداف مختلفی را انجام دهد. در حال حاضر فقط برای آیفون طراحی شده است.

مکان دوربین را انتخاب کنید

پس از روشن کردن پخش، باید دوربین خود را تنظیم و مکان آن را مشخص کنید، که ممکن است بخواهید آن را روی نقطه اصلی ورود به خانه، حیاط خلوت، جایی که اشیای قیمتی را در آن نگهداری می‌کنید یا نقطه‌ای که فکر می‌کنید ممکن است آسیب پذیر باشد، تثبیت کنید.

 همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان مانیتور کودک استفاده کنید و حتی می‌توانید چندین دوربین از چندین گوشی قدیمی برای افزایش پوشش تنظیم کنید.

برای تثبیت دوربین، می‌توانید از یک سه پایه گوشی هوشمند کوچک یا پایه گوشی برای خودرو استفاده کنید، اگر به دنبال دوربینی با میدان دید وسیع هستید، لنز با زاویه دید عریض را برای گوشی خود خریداری کنید. 

به یاد داشته باشید، پخش ویدیو به انرژی زیادی نیاز دارد و تلفن ۲۴ ساعته روشن خواهد بود و برای جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی در چند ساعت اول، باید آن را نزدیک منبع تغذیه قرار دهید.

منبع: ارم نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
میگن بعد از چند دقیقه دوربین داغ میکنه و خاموش میشه مخصوصا رو وضوح زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
اگه بشه روی گوشی قدیمی برنامه جدیدی نصب کرد و اینقدر قابلیت داشته باشه که هنوز همونو استفاده می کنیم و نیازی به تبدیلش نیست و خرید گوشی جدید نیست (:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
احسنت.
Netherlands (Kingdom of the)
بمانی
۰۹:۳۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
سلام
دانشمند... میشه
آخرین اخبار