کانادا سطح ارزیابی خود را از سفر به رژیم صهیونیستی به خطرناک تغییر داده و از شهروندانش خواست به اراضی اشغالی سفر نکنند.

دولت کانادا سطح خطر سفر به اراضی اشغالی را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و به شهروندان خود توصیه کرده است که به طور کامل از سفر به اسرائیل اجتناب کنند، دلیل خود را نیز درگیری مسلحانه و منطقه امنیتی عنوان کرده است.

براساس گزارش المیادین، دولت کانادا در دستورالعمل سفری که برای افزایش سطح هشدار در مورد سفر به رژیم صهیونیستی صادر کرده است، گفت که وضعیت امنیتی ممکن است بدون هشدار قبلی بدتر شود.

در ادامه هشدار کانادا آمده است: اگر درگیری‌های مسلحانه تشدید شود، ممکن است بر توانایی شما برای خروج از راه‌های گوناگون تأثیر بگذارد و ممکن است منجر به اختلال در سفر، از جمله بسته شدن حریم هوایی، لغو پرواز و تغییر مسیر شود.

در این هشدار آمده است: مسافران به اسرائیل نباید به دولت کانادا برای کمک به آنها در تخلیه تکیه کنند.

محور مقاومت پس از وعده پاسخ اجتناب ناپذیر به ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر فرمانده ارشد نظامی حزب الله شد، وضعیت جنگ روانی را بر رژیم اشغالگر تحمیل کرد.

در همین راستا کشورهای بسیاری به شهروندان خود برای سفر به اراضی اشغالی هشدار داده اند. در مجموع بیش از ۱۵ شرکت هواپیمایی بین المللی از بیم پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی پروازهای خود را به تل آویو لغو کردند و فرودگاه بن گوریون خالی از مسافر شده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار