جلسه کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام با هدف بررسی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج‌ساله ششم برگزار شد.

جلسه کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست محسن رضایی و با حضور سایر اعضا، رئیس و نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نماینده‌ای از شورای نگهبان و معاونان سازمان امور استخدامی کشور با هدف بررسی طرح «ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم » برگزار شد. 

 در این جلسه طرح اختلافی «ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم» که برای تشخیص مصلحت به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی، چابک سازی، متناسب سازی و منطقی ساختن تشکیلات نظام اداری در جهت تحقق اهداف چشم‌انداز و صرفه جویی در هزینه‌های عمومی کشور با تأکید بر تحول اساسی در ساختارها، منطقی‌سازی اندازه دولت و حذف دستگاه‌های موازی و غیرضرور و هزینه‌های زاید از جمله موارد مغایر طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ۵ ساله ششم با سیاست‌های کلی ابلاغی بود که پیشتر هم مورد تاکید اعضای هیات عالی نظارت قرار گرفته بود.

در انتهای جلسه، مقرر شد با توجه به هم زمانی استقرار دولت و مجلس جدید، طرح مشترک دولت و مجلس در راستای ساماندهی نظام اداری کشور مورد بررسی و مجدداً در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام بنده خدمتگزار آموزش و پرورش هستم .مدت 12 سال است که قرارداد معین هستم پس کی تبدیل وضعیت ما انجام می شود شما رو به امام حسین (ع)یه کاری انجام بدید لطفا ا ز ما مظلوم تر گیر نیاوردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
خدا ازتون نگذره چرا این همه کشش میدید
خودتون خیالتون راحته اما نمیدانید ما چه میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
این طرح با توجه به بار سنگین برای دولت و همچنین اهداف کوچک شدن دولت نباید تایید شود....
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۷:۳۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
خسته نباشید خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۶:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
یعنی چند سال سرکار بودیم همه دوباره از اول شروع شد خخخخخ
آخرین اخبار