مدیرکل دیوان محاسبات استان قم با اشاره به اهمیت مرحله دوم متروی قم از میدان مطهری تا مسجد جمکران، از پیشرفت مناسب حفاری تونل در انتهای این مسیر خبر داد و گفت: تامین واگن برای متروی قم هم موضوع مهمی است و خرید از شرکت چینی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

حامد اصلانی امروز در حاشیه بازدید از پروژه مرحله دوم خط نخست متروی قم ، گفت: حفاری مرحله دوم خط A متروی قم آغاز شده و پیشرفت مناسبی دارد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم  با اشاره به طول ۱۸۰۰ متری این تونل دستی که به صورت سنتی حفاری خواهد شد، افزود: اجرای پروژه متروی قم تا مسجد مقدس جمکران برای تمام نهاد‌های شهر قم مسئله‌ای مهم است.

اصلانی گفت: مسئله شفافیت و انضباط مالی از موضوعات مورد تاکید مسئولان استانی است که تلاش بر این است که در تمام فرآیند‌ها این موضوعات مهم مورد توجه باشد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم ادامه داد: نقش دیوان محاسبات یک نقش نظارتی از سوی مجلس شورای اسلامی است که در کنار دیگر دستگاه‌ها موجب تسریع و بهبود فرآیند‌ها می‌شود.

اصلانی با اشاره به ضرورت تأمین واگن برای پروژه متروی قم و تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته بیان کرد: مسئله خرید از شرکت پوژن چین به صورت جدی برای تأمین واگن متروی قم پیگیری می‌شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم ادامه داد: امسال اوراق مشارکت دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه متروی قم در نظر گرفته شده و تلاش می‌کنیم مشکلات قانونی را برای استفاده بهینه از این منابع برطرف کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار