کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: از تاریخ ۵ تا ۲۱ شهریور زائران می‌توانند به همان بانکی که ارز اربعین را خریداری کرده مراجعه کنند و ارز مازاد خود را به فروش برسانند.

چگینی کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امسال امکان فروش ارز اربعین(بازخرید) فراهم است لذا زائران پس از بازگشت از سفر اگر ارز مازاد دارند می‌توانند به همان بانکی که ارز را خریداری کرده مراجعه کنند و ارز را به فروش برسانند فقط باید تاکید داشت این موضوع بعد از اربعین فراهم شده است.

کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی اظهار کرد: به عبارتی از تاریخ ۵ تا ۲۱ شهریورماه زائران می‌توانند به همان بانکی که ارز اربعین را خریداری کردند مراجعه و ارز مازاد خود را به فروش برسانند.

گفتنی است، امسال فروش ارز (اسکناس) به زائرین متقاضی اربعین حسینی، حداکثر به مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراق، به هر زائر به نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران (ETS) خواهد بود. ضمناً دریافت هرگونه کارمزد و یا هزینه از متقاضی به جز معادل ریالی ارز مورد تقاضا (بر اساس نرخ مرکز مبادله)، ممنوع است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار