رضایی گفت: به گفته معاون اطلاعات سپاه، ترور شهید هنیه حاصل نفوذ نبوده و مسئله نفوذ مطرح نیست.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص جلسه امروز این کمیسیون در خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به منظور بررسی حادثه ترور شهید هنیه با حضور معاون اطلاعات سپاه قدس، معاون امنیت وزیر اطلاعات، معاون امور مجلس سپاه و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات برگزار شد.

وی ادامه داد: معاون اطلاعات سپاه، تحلیلی از وضعیت منطقه بعد از عملیات طوفان الاقصی تا به امروز و جزئیاتی از حادثه تروریستی برای شهید هنیه ارائه کرد. 

رضایی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی جهش راهبردی در مبارزات جبهه مقاومت بود و این عملیات سرعت نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و برای اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی موجودیت این رژیم تهدید شد.

رضایی بیان کرد: به گفته معاون اطلاعات سپاه، رژیم صهیونیستی به فروپاشی نزدیک شده و چاره‌ای جز پذیرش شکست ندارد، چون به هیچ یک از اهداف خود در ماه‌های اخیر نرسید و ماه‌ها جنگ، ارتش رژیم صهیونیستی را دچار فرسایش کرده است. رژیم صهیونیستی در غزه به دنبال انهدام حماس، آزادی اسرا و بازگشت نوار غزه به کرانه باختری بود که دست نیافت. در نتیجه عملیات طوفان الاقصی حداقل ۲۰۰ هزار اسرائیلی آواره شدند و رژیم بعد از شکست در غزه به دنبال تغییر صحنه است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: به گفته معاون اطلاعات سپاه، ترور شهید هنیه حاصل نفوذ نبوده و مسئله نفوذ مطرح نیست و اقدامات لازم جهت بررسی ترور و تکمیل اطلاعات در حال انجام بوده و البته ارائه اطلاعات دقیق هم زمان‌بر است.

رضایی ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه کمیسیون، معاون امنیت وزارت اطلاعات هم گزارشی ارائه کرد مبنی بر اینکه اشراف اطلاعاتی مناسبی داریم و از همه امکانات برای بررسی موضوع ترور استفاده کردیم و اقدامات میدانی وسیعی انجام گرفته است. همچنین اقدامات بزرگی علیه رژیم در حال انجام است. این رژیم در شرایط سختی به سر می‌برد. شبکه جاسوسان موساد را شناسایی و آنها را در داخل و خارج منهدم کرده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مطالب مطرح شده توسط نمایندگان مجلس در کمیسیون، بیان کرد: در بخش دیگری از این جلسه اعضای کمیسیون امنیت و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس، نظرات و دیدگاه‌های خودشان را بیان کردند. حمایت جدی از نیرو‌های دفاعی امنیتی و نظامی، لزوم اقدام متقابل در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه، لزوم اقدام پیش دستانه در جنگ روایت‌ها و اطلاع‌رسانی جامع به افکار عمومی، ضرورت تدبیر و اقدام جهت پیشگیری و عدم تکرار اتفاقات مشابه، لزوم برخورد با عوامل سهل‌انگار احتمالی، لزوم ارتقای سطح حفاظتی شخصیت‌ها و اماکن حیاتی و … از جمله تاکیدات نمایندگان در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
دروغه حتما کار نفوذی های داخلی بوده از کجا اینقدر دقیق زدن؟ چرا جوابی برای این سوال ندارید؟ چرا باید نفوذی های داخلی در امان باشند تا هرکار که خواستند انجام دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
لطفا درباره شهادت رییس جمهور اطلاعات دقیق بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
پس از کجا می‌دونستن کدوم اتاق رو هدف بگیرن؟
نفوذ رو دست کم نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
پس بفرمایید چگونه اسرائیل اتاق شهید هنیه را هدف قرار داد ؟!!!
یک وقت است که ساختمان هدف قرار می‌گیرد اما یک وقت است که اتاق !!! هدف قرار می‌گیرد!
آیا غیر از،این این بوده که دستگاهی،یا وسیله ایی سیگنال ارسال میکرده که موشک همچون گیرنده به طرف آن فرستنده رفته و دقیقا اتاق را مورد اصابت قرار داده ؟!
یا شاید از طریق ردیابی موبایل؟
از کجا مطمئن هستید مسئله نفوذ و جاسوس مطرح نیست ؟!!!
آخرین اخبار