رئیس اتاق اصناف شهرستان کاشان گفت: به‌کارگیری اتباع مجاز و غیرمجاز در کلیه واحد‌های صنفی تولیدکننده و توزیع‌کننده مواد غذایی ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کاشان گفت:به‌کارگیری اتباع مجاز و غیرمجاز برای تمامی واحد‌های صنفی تولیدکننده و توزیع‌کننده مواد غذایی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

مهدی باقی‌مجرد واحد‌های صنفی تولیدکننده و توزیع‌کننده مواد غذایی را به شرح زیر اعلام کرد و افزود: رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی، اغذیه‌فروشان، آشپزخانه‌ها، کبابی‌ها، سفره‌خانه‌ها و تمامی واحد‌های صنفی که نسبت به پخت و توزیع هر نوع غذای سردوگرم فعالیت دارند باید از بکارگیری اتباع خودداری کنند.


او  واحد‌های صنفی میوه‌فروشان و سبزی‌فروشان را از جمله این واحد‌های صنفی معرفی کرد و ابراز داشت: به‌کارگیری اتباع در فروشگاه‌های لبنیات، خواربارفروشان و توزیع‌کنندگان موادغذایی خام نیز ممنوع است.


رئیس اتاق اصناف کاشان ادامه داد: واحد‌های صنفی مشاوران املاک نیز موظف‌اند تا از هرگونه انعقاد قرارداد برای اجازه منزل برای اتباع غیرمجاز و فاقد هویت خودداری کرده و همچنین از انعقاد قرارداد اجاره مغازه برای تمامی اتباع (مجاز و غیرمجاز) امتناع ورزند.


او  با بیان اینکه در صورت مشاهده، بازرسی و یا گزارش مردمی، ضمن پلمب واحد صنفی متخلف و جریمه روزانه، تشکیل پرونده شده و به مراجع قضائی ارسال می‌شود، افزود: همشهریان می‌توانند مشاهدات و گزارشات خود را با شماره‌تلفن ۰۳۱۵۵۴۶۷۵۷۹ واحد بازرسی اتاق اصناف کاشان اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.