مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی با بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه از طرف بخش خصوصی برای راه‌اندازی صنایع تولیدی جذب شده است.

امیر شهسوار جلاوت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است، گفت: تاکنون هزار و ۵۵۹ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: ۹۰۸ هکتار زمین درقالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی به واحد‌های تولیدی برای راه‌اندازی در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی واگذار شده که بیشترین واگذاری‌ها در سه شهرک ارومیه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این میزان اراضی شهرک‌ها و نو احی صنعتی استان در قالب ۲ هزار و ۶۱۹ قرارداد در اختیار سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی قرار گرفته است.

شهسوار اظهار کرد: راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی موجب اشتغال جوانان منطقه شده و زمینه اشتغال برای بیش از ۲۸ هزار نفر از جوانان را فراهم کرده است.

به گفته وی، حمایت از صنعت و واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی جزو اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است و بر این امر اهتمام ویژه وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.