رئیس‌جمهور تأمین رضایت مردم را رسالت اصلی دولت چهاردهم عنوان کرد و افزود: برای ما مهم آن است که مراجعه‌کننده با رضایت از ادارات ما خارج شود.

مسعود پزشکیان صبح امروز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر اهمیت جایگاه این سازمان در نظام اجرایی کشور، سازمان برنامه و بودجه را مغز متفکر نظام اجرایی کشور دانست که در صورت کارآمدی گره گشای مشکلات کشور خواهد بود و در صورت عدم کارآمدی بر مشکلات کشور خواهد افزود.

رئیس‌جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت تحول در روش عملکرد و فعالیت این سازمان، در توصیف چشم‌انداز کشور گفت: بدنبال شرایطی هستیم که در آن ایران رتبه برتری در میان کشور‌های دیگر کسب کرده، فقر، جهل و تحقیر در جامعه نباشد و آزادگی، شرافت و انسانیت حکمفرما شود و رسیدن به این جایگاه که لیاقت آن را داریم، مستلزم تغییر نگاه‌ها و ابتکار در راه حل‌ها است.

پزشکیان عملی نشدن وعده‌ها و یکسان نبودن قول و عمل مسئولان را موجب نارضایتی مردم از آنان دانست و تصریح کرد: بنای دولت جدید این است که اگر توان حل مشکل و مسئله‌ای در کشور را نداشته باشد، آن را صادقانه با مردم در میان بگذارد.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه اگر در کشور عده‌ای با سختی زندگی می‌کنند ناشی از عملکرد‌های نادرست و غلط برخی مدیران است، افزود: بنده به هیچ وجه در اظهارات و سخنانم در جریان انتخابات به مردم وعده دروغ و تعهد غیرقابل اجرا نداده‌ام. چرا که معتقدم هیچ فریضه‌ای در نزد خدای متعال از پایبندی به قول و عهد بالاتر نیست و شیرینی صداقت با مردم از رفتار و گفتار منافقانه و دروغگویانه بیشتر است، بنابراین اگر تعهد و قولی به مردم دادیم باید تا پای جان برای عمل به آن تلاش کنیم.

پزشکیان نداشتن دانش کافی برای یافتن راه حل مشکلات، کنار زدن افراد توانمند و باانگیزه و عدم صداقت با مردم را از اصلی‌ترین موانع رفع مشکلات کشور دانست و خطاب به مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، تصریح کرد: معتقدم شما با نگاهی نو و روشی نوین خواهید توانست کشور را متحول کنید و با کار اثربخش و تأثیرگذارتان رضایت مردم را جلب کنید.

وی با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: متأسفانه مردم در شرایط فعلی از نحوه برخورد‌ها در ادارات ما ناراضی هستند و علاوه بر مشکلات اقتصادی که با آن دست به گریبانند با برخورد نامناسب در ادارات به زخم آنها نمک پاشیده می‌شود.

رئیس‌جمهور تأمین رضایت مردم را رسالت اصلی دولت چهاردهم عنوان کرد و افزود: برای ما مهم آن است که مراجعه‌کننده با رضایت از ادارات ما خارج شود و اگر خواسته‌ای خارج از چارچوب‌های قانونی نیز داشت با روی خوش و زبان نرم از او عذرخواهی شود.

پزشکیان در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه بر ضرورت نظارت برخط و لحظه‌ای این سازمان بر نحوه هزینه بودجه دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: این سازمان همچنین موظف است متناسب با میزان درآمد کشور بودجه را تدوین کند و به نیاز‌ها بر اساس اولویت‌بندی پاسخگو دهد.

رئیس‌جمهور همچنین بر اهمیت استفاده از نیرو‌های جوان و نخبه و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی منظم برای ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد.

پزشکیان در پایان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات داود منظور رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه و همچنین آرزوی موفقیت برای سید حمید پورمحمدی رئیس جدید این سازمان در مسئولیت جدید و خطیر خود افزود: امیدواریم این صمیمیت و دوستی در میان مدیران و کارشناسان این مجموعه با رئیس جدید منجر به اعتلای هرچه بیشتر سازمان برنامه و بودجه در جهت رفع مشکلات کشور باشد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور داود منظور رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز برای مدیران و کارشناسان این سازمان به جهت میزبانی از رئیس‌جمهور روز بزرگ و مبارکی است، ابراز امیدواری کرد که سازمان برنامه و بودجه در دوره جدید بتواند پیش از گذشته در راهبری و سکانداری توسعه کشور ایفای مسئولیت کند.

رئیس سازمان برنامه: هیچ مسئولی به اندازه پزشکیان معتقد به ارجاع امور به کارشناسان نیست

سید حمید پورمحمدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه نیز طی سخنانی در این مراسم با تقدیر از زحمات داود منظور، انتخاب این سازمان به عنوان نخستین مقصد رئیس‌جمهور برای برگزاری آیین تکریم و معارفه را نشان دهنده عمق اعتقاد رئیس‌جمهور به کارشناسان عنوان کرد و افزود: در طول دولت‌های جمهوری اسلامی ایران هیچ مسئولی به اندازه پزشکیان به امر ارجاع امورات کشور به کارشناسان و همچنین ضرورت اصلاح ساختار بودجه تاکید نداشته‌اند و حضور ایشان در کانون کارشناسان کشور نشانی بر وفای به عهد است.

«اعتماد به بدنه کارشناسان سازمان برنامه و بودجه»، «توجه ویژه به شورای اقتصاد به عنوان قدیمی‌ترین شورای اقتصادی کشور»، «پرهیز از ایجاد شورا‌های موازی برای سازمان برنامه و بودجه» و «حمایت ویژه رئیس‌جمهور از اولویت‌بندی‌های این سازمان برای تخصیص بودجه» از جمله درخواست‌های رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه از رئیس‌جمهور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
اصلاح قانون بازنشستگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
آقای رئیس جمهور لطفاً خواهشاً اتباع روهرچه سریع تر اخراج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه دولت هااصلابه فکربحران کمبودآب نیستندوفقط کارشناسان هشدار می دهند تنها کاری که از دستشان برمی آید لطفابه فکرآب باشیدتادرآینده باابربحران روبرونشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
لطفا پس ازمسائل دیگه به مشکلات مملکت خودمون برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
افزایش قیمت بنزین اگر به گونه ای باشد که قیمت سهمیه ای حفظ شود و فقط نرخ آزاد جهانی شود و خودروهای جهانی هم با نرخ گمرکی پایین وارد شود مردم مشکلی با این افزایش نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
گرانی وبیکاری را درست کنید خدمت بزرگی انجام دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
با سلام دولت جدید قیمت حامل های انرژی را جهانی کند تا جلوی صادرات بی رویه و قاچاق و رانت و مدیریت صحیح سوخت و صرفه جویی صورت بگیرد
Finland
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور عزیز اوضاع هرج و مرج در علوم پزشکی قزوین هست.فکری بکن جمعی از پرستاران بیمارستانها
Finland
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
هفت هزار نفر پرسنل دانشگاه علوم پزشکی قزوین شدیدا از عدم مدیریت در این دانشگاه ناراضی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
نیروهای شرکتی رو دریاب ابو مسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
آقای دکتر پزشکیان آیا خبر دارید مدیران خودرو حق هزاران مشتری را زیر نظر مسئولین ضایع کرده است و بدون دلیل و مجوز قیمت هایش را افزایش و خودرو ها رو هم تحویل نمیدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
معیشت فرهنگیان فاجعه بار لست طوریکه در تهران بعلت هزینه بالا زندگی هیچ فردی حاضر نیست استخدام آموزش و پرورش شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
کی گفته کسی حاضر نیست ؟ همین الان کلی تو آزمون استخدامی هر ساله دارن شرکت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام دررابطه با احکام رتبه بندی آموزگاران بازنشسته اول مهر ۱۴۰۰ نیز پی گیری تا رتبه آنها در حکم بازنشستگی منظور واز مزایای آن برخور دار شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
کاهش تورم و نظارت بر قیمت ها
Germany
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
بزرگوار به اوضاع دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی فرمایید.
Germany
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
چرا رسیدگی تاکنون نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
همسان سازی کارکنان بازنشسته متناسب با تورم مد نظر ورسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
رضایت مردم افزایش قیمت بنزین نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
بنده یکی از کسانی هستم که بهت رای دادم از بزرگوار انتظار دارم وزیر اقتصاد و وزیر نیرو رو عوض کنید پدر و مادر همه رو صلواتی کردن من تو خونم به ولای علی یه یخچال دارم و یک کولر آبی پرتابل کوچک که سر چهار پایه میذارم . چه به خاطر کمبود برق یخچال رو در روز سه چهار ساعت میزنم برق و فقط کولر کوچک با درو کند میدارم باشه و سعی می کنم کمک بدم اما دولت نا محترم به جای تخفیف مثل پر مصرف ها حساب می‌کنه عدالت علی این طور نیست به داد مردم محروم هم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
مردم ۴ ساله پول خود را از بورس برمی دارند و به دلار و سکه و خودرو تبدیل می کنند اگر کاری کنی که برعکس این اتفاق بیفته اقتصاد رونق می گیره و تولید سود ده میشه دلالی برچیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
با سلام و درود
شعار تغییر و تحول می دادی آقای رئیس جمهور و جوان گرایی .
اینایی که داری که انتخاب می کنی دهه ۳۰ و ۴۰ هستند جوان نیستند و بعد همه در دولت های گذشته پست و مقام داشتند این ها اگر می خواستند کاری برا مردم بکنند که می کردند عزیز
به نظرم شعارهای قشنگی میدادی این دور تسلسل ادامه دارد و انتظار داری مردم رضایت داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
طاهری
۱۸:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
رضایت مردم یعنی امیدی که به صفر رساندن تورم داشتن. حقیقتش مردم با انتخاب هایی که آقای
پزشکیان برای برنامه و بودجه و وزارت خارجه، و معاونینش انجام داده به کاهش تورم هم دیگر امیدی ندارند چون این افراد در 8 سال تسلط دولت بی تدبیر و ناامید خودشان را نشان داده اند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
اره معلومه هنوزنیمده قیمت نان گرون شدبعدشم چیزای دیگه.پس شعارنده
Finland
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
خواهشمند است به اوضاع دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی بفرمایید.
جمعی از کارکنان و پرستاران
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۱۸:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
جناب دکتر پزشکیان
امکان تغییر نام رو به شهروندان بدین
این رفتار زننده اداره ثبت احوال و مقاومتشون برای تغییر نام اصلا پسندیده نیست برعکس باعث تاثیر اجتماعی منفی میشه.
یعنی چی که در کشور خودمون نمیتونیم اسمی رو که هیچ تضادی با موازین جامعه نداره رو بذاریم روی خودمون. برای چی باید دست به دامان دادگاهی بشیم که اونم قبول نمیکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
از جناب ریس جمهور می خواهیم
یه برنامه ای برای سازمان آب تهران داشته باشد با اجبار برای نصب پمپ برای آپارتمان‌ها باعث افزایش مصرف برق چندین برابری برای آپارتمان وایجاد بار اضافی برای شبکه برق شده اند.
وهمین طور چون آب در منبع در ایام تابستا ن می ماند گرم شده وکولرهای آبی هم بدرستی با آب گرم جواب نمی دهند ومجبور به استفاده از دور تند کولر هستیم
لطفا یکی از افراد باسواد مدیران شرکت آب فاضلاب را مجاب کند این قانون که هم به برق شبکه وهم به برق خانوار بار اضافی تحمیل می کند را جمع کند
ودر عوض فشار آب را در شبکه آب افزایش دهد.

لطفا پخش کنید خیلی از مردم در این خصوص مشکل دارند
واز صدا سیما هم می خواهیم این موضوع مهم را پیگیری کند
باتشکر
Germany
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
به داد مردم برسید، قیمت مصالح رو ارزون کنید. ما زمین ملی گرفتیم امکان ساخت نداریم، به خدا بیشتر حقوق ما کرایه خونه می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
تا دولت چهاردهم بیا سر ما عمرمان تمام شد
Finland
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
خواهشمند است به اوضاع دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی بفرمایید.
جمعی از کارمندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
فقط صداقت و خدمت خالصانه
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۷:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
اگررضایت مردم را میخواهی از کابینه روحانی دوریکن اگراست میگوئی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
فقط تصویب واجرا طرح ساماندهی کارکنان دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
جناب پزشکیان صدا ما که به جایی نمیرسد
چرا پول گندمکاران رو واریز نمی کنید
چه گناهی کردیم گندم تحویل دادیم حالا
برا دریافت پول.اشکمون رو درمیارید
مگر بد کردیم در تامین نان کشور کوشیدیم
هزار اداره رفتیم میگن دست مرکزه
خبرگذاری محترم لطفا پیگیری کنید
ببینم اگر دارن امروز فردا میکن و وقت میخرن
حداقل دولت گندممون رو پس میده
بفروشیمش افغانستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
۴۰۰ میلیارد تومن از جیب مردم چرا دادی برای اربعین زائر امام حسین باید از جیب خودش خرج کند.یا می‌توانستی حقوق یک ماه دولتی ها ودیگر حقوق بگیرها رو صرف اربعین کنید هم تو مدیونی هم زیارت آنها حتما قبول آن حضرت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
خواهشا از وزیران جوان معرفی کن نه وزیران قبلی وضعیت معشتی و اقتصادی اولویت باشد
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۶:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
قیمت جهانی طلا در سراشیبی سقوط شدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان من یک معلم بازنشسته ی فقیر و گرسنه و خانه به دوشم
۴۵ سال است مستاجرم و خسته و پیر و گرسنه ام .
خواهش می کنم از بودجه ی ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی که برای راهپیمایی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) گذاشته اید ۶ میلیارد هم بدید به من تا آخر عمری با تحقیر نمیرم . به خدا شهیدان کربلا بیشتر خوشحال می شوند.
کربلا امروز تو خونه ی من است . مصیبتی که ۴۵ سال ادامه دارد.
شما را به تربت پاک حسین (ع) این کار را بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
با واکسن جمعیت رو کم کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
امیدوارم بذارن کار کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
ازآقای پزشکیان خواهش مندیم اتباع خارجی به ویژه افغانها رو به کشورشان با عزت واحترام طرد وردمرز کنن وبه حضور میلیونی وچندین ساله وصرف هزینه های بسیارمنابع ملی ودولتی بابت اتباع بیگانه برای همیشه پایان بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
یادمون می مونه، ان شاالله که همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
رضایت مردم در گرو ثبات قیمت‌ها در بازار است تورم را کنترل و تحریم‌ها را کم کنید قیمت دلار را کنترل کنید لطفاً اینقدر نوسان نداشته باشد و تأثیر برقیمت کالا ها بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام دکتر لطفاً بازنشسته ها را فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
آقای رییس جمهور برای مردم چکار مفید وبدرد بخوری در نظر دارید انصافا ما از گرانی ها بیاریم لطفاً گرانی درست نکنی اگه میتوانی تورم را کاهش بده تا یه رقمی بشه مردم کمی رفاه و زندگی لازم دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
تو عمرم نزدیک ۶۰ سالم است تو این مملکت حتی یک لیتر هم بنزین مصرف نکرده ام . تو این مدت حتی دوچرخه هم نداشتم
چرا یارانه بنزین من و امثال من را به پولدارها می دهید.
ما فقرا خواستار اجرای عدالت و دریافت یارانه بنزین و معوقات ۵۰ سال گذشته هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
اون عدالتی که شما دنبالش هستی تو بهشت گیر میاد البته اگه مجوز ورودش رو بتونی بگیری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
یعنی تا حالا سوار تاکسی هم نشدی وقتی بنزین گرون بشه کرایه حمل و نقل هم بالا میره بعدشم فرض کنیم به شماها یارانه بنزین دادن مگه چقدر میدن دربرابر تورمی که ایجاد میشه هیچه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۱:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
تویی که تو ۶۰ سال زندگی هنوز یه موتور نخریدی یا دروغگویی یا بی عرضه و حتی اگهبهت یارانه ۵۰۰ سال رو هم بدن بازم فقیر و گشنه میمونی.
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
بله رضایت کل ملت ایران!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام.دکتر ،پول گندم واقعا بدبخت چه شد
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۴:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
تو این بانک ها فقط کارمندهای رسالت خیلی خوبن اما بنده خداها هیچی بهشون نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
متأسفانه دولت سیزدهم سود سهام ها شرکت مخابرات ایران را به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟
۱۴:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
متأسفانه دولت سیزدهم سود سهام ها شرکت مخابرات ایران را به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
رضایت مردم یعنی به صفر رساندن تورم. حقیقتش دیگر مردم به کاهش تورم هم دیگر اعتقادی ندارند و فقط صفر شدن آن را خواستار هستند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۱:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
باشه تو ۶ ماه سوم سال ۴۰۴ در دستور قرار میده.
چرا یه عده اینقدر ساده‌اید؟ چرا خیال می‌کنید کسی به نظرات اینجا توجه می‌کنه؟ گیرم هم توجه کردند اصلا از پس انجام دادنش بر میان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
اگر بتوانید جلوی افزایش دلار را بگیرید و چراغ اقتصاد را روشن کنید ممنون میشویم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
اگه روحانی و ظریف تونستن . این بنده خدا و ظریف هم میتونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
درود بر دکتر پزشکیان عزیز .
تو تاکسی ، تو مترو ، اتوبوس ، خیابان ، کوچه و بازار میگن که تو ۴۵ سال گذشته دکتر پزشکیان تنها رئیس جمهوری هستند که باسواد هستند. دلسوز هستند. کارآمد هستند. صادق هستند . مردمی هستند. پاکدست هستند. و خلاصه برازنده ی ریاست جمهوری هستند. مشکلات مردم را درک کرده و برای رفع آنها واقعا" تلاش خواهد کرد و قول دروغ به مردم نداده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
بخواب بابا پتو یخ کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
حالا می بینیم. ما که این چیزا رو تو اتوبوس و مترو ... نشنیدیم. شما احتمالا اتوبوس اصلاحاتچی ها رو سوار شدی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
اگر رضایت مردم براتون مهمه بازنشستگان هم جزئی از این مردم هستند و منتظر همسانسازی حقوق خود می باشند چرا وقت کشی می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
بازنشسته هابرن ازبیمه بگیرن نه دولت چون پول رابه اداره بیمه میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد هزاران نفر از مردم چشم انتظار تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند لطف کنند سریعتر اقدام فرمایند ممنون میشم
آخرین اخبار