تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی که دو بر صفر از ژاپن عقب بود، موفق شد سه بر دو این تیم را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

در یکی از جذابترین دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک، تیم‌های ایتالیا و ژاپن به مصاف هم رفتند که ایتالیایی‌ها در یک دیدار دراماتیک به سختی و با نتیجه سه بر دو، حریف سختکوش و آسیایی خود را شکست دادند.

ژاپن بازی را بسیار خوب شروع کرد و در دو ست نخست، ایتالیایی‌ها را غافلگیر کرد. سامورایی‌ها با ارائه یک بازی برتر با نتایج ۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۳، ایتالیا را در دو ست ابتدایی شکست دادند.

ژاپنی‌ها با دریافت‌های فوق العاده و بی نقصشان ست سوم را هم بر ایتالیا دشوار ساختند و تا یک قدمی سه بر صفر کردن یکی از امید‌های اصلی قهرمانی پیش رفتند و در حالی که با نتیجه ۲۴ - ۲۱ پیش بودند و فقط یک امتیاز می‌خواستند تا برنده بازی شوند، ایتالیا این اجازه را نداد و با امتیاز‌های پشت سر هم در نهایت با نتیجه ۲۷ - ۲۵ این ست را از آن خود کرد.

ایتالیا ست چهارم را هم به سختی و با نتیجه ۲۶-۲۴ از سد ژاپن عبور کرد تا کار به ست پنجم برسد. در دست پنجم هم ژاپن تا یک قدمی کسب پیروزی پیش رفت، اما باز هم امتیاز آخر را نتوانست بگیرد و در نهایت ایتالیا با نتیجه ۱۸ - ۱۶ حریف را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار