رئیس ستاد مرکزی ثمر حامیان مسعود پزشکیان در فارس از تشکیل کمیته انتصابات دولت چهاردهم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبهرام حسینی در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام بزرگداشت خبرنگار، گفت: یکی از وظایف بسیار حساس خبرنگاران، امانتداری است.

او، اساس کار خبرنگاران را صداقت، امانت و شجاعت دانست و سپس یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت و افزود: ۱۶۵ خبرنگار از نقاط مختلف دنیا، طی ۹ ماه اخیر در غزه به شهادت رسیده‌اند چراکه می‌خواستند حقیقت را منعکس کرده و مردم را از جنایات صهیونیست‌ها آگاه کنند.

حسینی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جبهه سیاسی حماس گفت: لازم است که از کیان اسلام و مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم چرا که شعار اسلام، ایستادگی در مقابل ظلم است.

رئیس ستاد مرکزی ثمر حامیان مسعود پزشکیان در فارس اظهار کرد: رئیس جمهور ‌تاکید دارد که دولت چهاردهم، دولت وفاق و همدلی است چراکه ایشان با انگیزه حل مشکلات مردم بر روی کار آمده است.

او با بیان اینکه دولت چهاردهم در این چند روز با انتصابات خود نشان داد که از صاحبان علم و خرد استفاده می‌کند، تلاش برای رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع را یکی از الزامات انتخاب مدیران شایسته در دولت کنونی دانست و افزود: همه اقشار باید نزد حکمرانان محبوب باشند.

رئیس ستاد مرکزی ثمر حامیان مسعود پزشکیان در فارس با تأکید بر اینکه استانداری انتخاب کنیم که امتحان خودش را در سمت‌های قبلی پس داده باشد، گفت: در شورای سیاستگزاری ثمر افراد فرهیخته، دلسوز، ولایی و پاکدست را برای انتصابات پیشنهاد می‌دهیم.

حسینی از تشکیل کمیته انتصابات در استان فارس خبر داد و گفت: در این کمیته پذیرای پیشنهادات همگان به خصوص جامعه خبرنگار خواهیم بود تا بتوانیم از مدیرانی که کارشناس هستند، برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و رفع موانع تولید و گسترش اشتغال در سطح استان بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد مرکزی ثمر حامیان مسعود پزشکیان در فارس تأکید کرد: باید مدیرانی بر سرکار آیند که از کاغذبازی و بروکراسی برحذر باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
خواهشا کل مدیر کل های استانداری رو بفرستید برن خونشون. از افراد دارای اختراع استفاده کنید.
آخرین اخبار