مدیرکل راه و شهرسازی سمنان گفت: تکمیل محور دامغان - دیباج به طول ۲۸ کیلومتر در شهرستان دامغان نیازمند پنج‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و افتتاح هشت کیلومتر و ۵۰۰ متر از محور دامغان - دیباج در محدوده چشمه‌علی به کلاته رودبار نیاز است.

سیدمحمد حسینی‌طباطبایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از محور دامغان - دیباج افزود: تکمیل طرح راهسازی دامغان - دیباج منفک از موضوع فنی است و باید مجموعه مسوولان سمنان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعتبارات لازم برای ساخت راه‌های این استان را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: احداث باند دوم محور دامغان - دیباج هم‌اکنون به‌کارفرمایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و پیمانکاری شرکت زیباکومه‌ساز مازندران در حال اجراست و تکمیل این طرح در انتظار مصوبات دور دوم سفر شهید رییسی به استان سمنان است.

مهدی کلامی مقدم دادستان عمومی و انقلاب دامغان پیشتر در پی تصادف رانندگی در محور چشمه‌علی به دیباج که به فوت سه نفر منجر شد، از ورود دادستانی دامغان برای برخورد با مقصران و مسببان وقوع این دست سوانح خبر داد که سابقه داشته و کوتاهی مسوولان در آن نقش دارد.

حجت الاسلام حسین قریب بلوک امام جمعه شهر دیباج نیز در پی تصادف محور کلاته رودبار به چشمه‌علی با سه فوتی، در پیامی خطاب به مسوولان بیان کرد: بار دیگر حادثه دلخراش تصادف در محور چشمه‌علی به دیباج باعث از دست دادن اعضای یک خانواده از هموطنان دیباجی شد و مردم این منطقه را در غم و اندوه فرو برد، باعث اضطراب و نگرانی اهالی، کارمندان، کارگران و مسافرانی شد که هر روزه از این مسیر رفت و آمد می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار