میراحمدی گفت: مراسم اربعین امسال باشکوه‌تر و با شعار «کربلا، طریق‌الاقصی» برگزار خواهد شد.

سردار سید مجید میراحمدی دبیر ستاد اربعین در آیین آغاز مراسم اربعین حسینی ۱۴۰۳ و اختتامیه هشتمین سوگواره عبرات که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: بزرگان اهل قلم و تحقیق دین اسلام و تشیع کتاب‌ها در وصف عظمت اربعین نوشته اند. 

وی اظهار کرد: قبل از هر چیز یاد می‌کنیم از یکی دغدعه‌مندان اربعین شهید آیت‌الله رئیسی که همواره نسبت به این حماسه دغدغه داشتند و اگر امروز شاهد سهولت تردد زائران هستیم بخشی از آن نتیجه توجه او به این مسئله بود. 

دبیر ستاد اربعین بیان کرد: شهید رئیسی همواره به دنبال تحقق منویات رهبری بود و رهبر انقلاب همواره امنیت، سلامت، عزتمندی و معنویت را برای حماسه اربعین مورد توجه قرار دادند.

میراحمدی اظهار کرد: اربعین امسال در شرایط خاصی برگزار خواهد شد؛ در حالی که جهان شاهد جنایات ددمنشانه جنایتکاران تاریخ است که نصاب جنایت را از حد گذراندند و بیش از چهل هزار فلسطینی را به شهادت رسیدند. 

وی تاکید کرد: امروز جهان در انتظار خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه است و در چنین شرایطی حماسه اربعین آغار می‌شود.

دبیر ستاد اربعین گفت: حماسه اربعین امتداد حرکت عاشورا و ترکیبی از عشق و ایمان و مبارزه در راه خدا و پاسخ به نیاز جهان اسلام و پدیده غیرقابل تحلیل برای دشمنان است و نشانه اراده خداوند است.

میراحمدی اظهار کرد: اربعین تمدن‌ساز است و دشمنان به دنبال اربعین هراسی هستند. اربعین امسال با حماسه‌ای عظیم‌تر و باشکوه‌تر و با شعار (کربلا، طریق الاقصی) برگزار خواهد شد.

خبرنگار: محمد امیرحسینی

برچسب ها: اربعین ، ستاد اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
راه قدس از کربلا باید گذشت
آخرین اخبار