طی مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش کرمان زمین چمن مصنوعی در اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی در اردوگاه شهید باهنر کوهپایه از افتتاح و بهره برداری از ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی گفت: فضای ورزشی درون مدرسه مدارس استان کرمان در سه سال اخیر بیش از ۶۹ درصد رشد داشته و این مهم در قالب طرح شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان محقق شده است.

رضایی با اشاره به فعالیت ۲۹ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی در سطح استان کرمان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت این اردوگاه‌ها برای ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با مساحت ۲۵۰ هکتار، ظرفیت ارزنده‌ای برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی است از تجهیز این اردوگاه به سوئیت‌های مجهز برای اسکان شبانه روزی، وسایل استاندارد بازی و میز‌های تنیس روی میز و شطرنج نیز خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار